Boj o Hrad

Rozhodnutí
Vladimír Franz: Volím Miloše Zemana. Je čitelnější

24.01.2013 16:45 Exkluzivně

Neúspěšný kandidát na prezidenta, umělec Vladimír Franz poskytl on-line deníku TÝDEN.CZ exkluzivní prohlášení. Vůbec poprvé vyjádřil podporu jednomu z finalistů prezidentské volby.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Antonín Novák (19 hlasů) 24.01.2013 17:01

    Myslím, že pan Franz má více rozumu než všichni ti herci a umělci co...

  • Marian Gavlák (17 hlasů) 24.01.2013 16:56

    Palec nahoru, tomu říkám odvaha! Mám pocit, že některým vášnivým...

  • Iva Raková (16 hlasů) 24.01.2013 17:08

    Pane Franz, moc si Vás za Váš názor vážím. Zvlášť nyní, když se dějí...

  • Zdislava Zahrádková (15 hlasů) 24.01.2013 17:25

    Pana Franze si vážím a obdivuji se mu! Opravdu je dneska situace...

  • Iva Raková (13 hlasů) 24.01.2013 17:11

    Myslím, že jste si spletla tábory. Otevřete oči, aby jste lépe...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

...už je mně to jasné ....Franzovi potetovali i mozek ...!

0 hlasů

za ruské peníze cokoliv, zřeba i posmívat se palachovi, kdo umí, umí

0 hlasů

Hallo Češi je těsně před druhou bitvou u Lipan ,tak at to zase neproserete.Jestli ano tak se kvám už nebudu hlásit.Já zradím mein heimat a hodím to Zemanovi.

1 hlas

Je dobře, že Franz nepostoupil. Jak je vidět, vysoká škola člověka chytřejším neudělá.

0 hlasů

Takovejch fanatickejch joudů tady je.

0 hlasů

Zeman mě přesvědčil i v poslední debatě, že má pod čepicí. Dokázal logycky odpovědět na všechny dotazy. Kníže asi překvapil dost zmatečnými odpověďmi a dorazil mě informací, že má ve vládě čtyři koaliční strany. Mějme úctu ke stáří a tak mu dopřejme odpočinek na zámku Orlík bez funce presidenta.

6 hlasů

Z logyky věcy, budoucí prezident Schwarzenberg si vybere nemovitost k odpočívání osobně. Bez Nováka.

1 hlas

SCHWARZENBERGOVI
Češi - občané!
Přece nevydáme naši zemi cizinci, který sice má naše občanství, ale česky pořádně neumí. Navíc je to člen ODS. Dnes je sice představitelem jednoho jejich křídla, které si říká TOP 09, ale je to stále zastánce a v mnoha kauzách i aktér současného trendu naší politické „elity“ a nechtěné vlády pod vedením „modrých koaličních stran“ (ODS, TOP 09, VV apod.).
Tento kandidát povede naši republiku stejným směrem, jako tomu je doposud, bude hájit zájmy své vrstvy-třídy (bohatých a mocných) a ne zájmy většiny národa, prostých českých občanů, kteří jsou pod jejich jhem. Pod jeho vedením bude pokračovat politika naší země tím směrem jako nyní. Postavení většiny národa bude stále horší a už dnes je situace většiny národa neúnosná.
Ať se podíváme kterýmkoli směrem, vidíme jen velké sociální rozdíly, nerovný přístup ke vzdělání a ke zdravotní péči, peníze se přidávají tam, kde to není třeba, důchody stagnují a mzdy pracujících jsou téměř stále stejné, ale ceny všeho co je potřeba a nezbytné pro základní žití stále rostou a zisky dodavatelských organizací stoupají rok od roku.

Životní úroveň většiny národa, i těch co poctivě pracují, stále klesá.
Chceme, aby to pokračovalo ve stejné míře jako doposud?
Víme, že to nechceme!
A proto,
NEDOVOLME,
ABY ve 2. kole prezidentských voleb,
kde volíme My – český lid,
ZVÍTĚZIL
KNÍŽE KAREL SCHWARZENBERG

8 hlasů

To je názor naprostého politického antitalenta. Myslíte si snad, že jakýkoli prezident má jakoukoli moc, cokoli změnit? Může jen něco pozdržet, vrátit a tak, ale rozhodně nemá výkonnou sílu. Vy tu kecáte nesmylsy, jakoby se volil předseda vlády. Tam by podobný názor měl jakousi relevanci, ale u prezidenta? Jste všichni směšní, s tím blbnutím s volbou prezidenta. Kdyby tam byla Bobošíková, Fischer, Dientsbír nebo kdokoli jiný, tak śe stejně bude tančit, jak píská vláda, podpořená parlamentem. Ty vaše kecy o tom, že kníže je naprd, že to Miloš zařídí, nebo naopak, jsou mi k smíchu. Měl jsem tušení, že se český národ bude chovat jako banda dementů. A taky že jo. Tento váš komentář je toho jasným důkazem. Víte prd, co kdo může, ale víte přesně, že Miloš bude lepší než Karel. To je neuvěřitelné.

4 hlasy

pane galo calo vaše bezhraničné sebevědomí nelze než obdivovat, člověk, který má jiný názor než vy, je politický antitalent,. ale vy jste evidetně politickovědní superhvězda! Mohu prosím vědět, jakou vysokou školu jste studoval? Máte zřejmě doktorát z politologie a mohu vědět kde jste ho pobral? jediné vaše politologické suprznalosti jsou vaše osobní umanutost a přesvědčení o tom, že každý, kdo volí jinak než vy musí být popliván a pozurážen, co se týče vulgarity a ryku ve stylu čtvrtá cenová na Žižkově vás usvědčuje z toho, že nemáte svému odpůrci co vyčítat, jste jen obyčejný hulvát a primitiv, co do politického rozhledu s eod svého odpůrce nelyšíte v ničem, jen v tom, že kopete za jiné stádo, vážený pane důchodci z vysočiny i jeho jasnosti knížeti pánu je tento stát ukradený a my s ním, tady se vede boj o koryta a prebendy pro kamarády o jakých nemáte ani tušení, natož přehled

2 hlasy

Nevíte někdo koho bude volit Karel Gott?

1 hlas

nevím a nevíte koho bude volit Tonča Blažková z Horní Dolní a Eliška Joudová z Horní Podhrabané?

1 hlas

Bude volit Karla, není prostě hlupák a komunistů už tu bylo dost.

0 hlasů

Jenom ne Kalouskův cifršpion..Žbeptamberk.... Miloš na hrad.

6 hlasů

boze za co Nyvlt je trotl, ve vlade mame 4 strany tak to je mazec, svancer je sprostej zbabelec

5 hlasů

jo a ted se ukazujev TV jak je senilni kdo jej muze volit ?no normalni lamy

4 hlasy

Česká televize právě usvědčila Miloše Zemana z další lži. Tentokrát lhal, že Poselt podpořil kníže. Nic takového se nestalo.

2 hlasy

Myslíte? A koho tedy podpořil?

5 hlasů

DOPIS K BAMBERKU: MILOS ZEMAN SOUHLASI, SLIBY JE OCHOTEN PLNIT

http://aktualne.centrum.cz/prezidentske-volby/clanek.phtml?id=769476

0 hlasů

Slovenský premiér: Prohlášení Schwarzenberga je pro nás nepřijatelné
ROZHOVOR Benešovy dekrety jsou pro slovenskou vládu nezrušitelné a neměnitelné. Kdo by je chtěl zrušit, mohl by rovnou změnit výsledky druhé světové války. Tamní premiér a předseda strany SMER Robert Fico proto v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz prohlásil, že ho vyjádření Karla Schwarzenberga rozrušily a nemůže je akceptovat. Závěr přímých prezidentských voleb v Česku bude podle něj ale velmi vzrušující.

9 hlasů

DOPIS K BAMBERKU: MILOS ZEMAN SOUHLASI, SLIBY JE OCHOTEN PLNIT

http://aktualne.centrum.cz/prezidentske-volby/clanek.phtml?id=769476

0 hlasů

To zase budou titulky:
Letadlu s uprchlym stredoevropskym diktatorem profesorisimem bylo povoleno pristat v Minsku, kde cela rodina pozadala o beloruske obcanstvi v uradovne prezidenta Lukasenka.

3 hlasy

http://zpravy.idnes.cz/dokumenty-k-otci-karla-schwarzenberga-dxv-/domaci.aspx?c=A130124_162426_domaci_jj

1 hlas

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Vyhozeny-urednik-opet-promlouva-Schwarzenbergovi-lide-mi-hrozi-smrti-260663

3 hlasy

Vy zase mlatite cernochy:-)

0 hlasů

Jako ty školáku :-)) bublina s kabátem už splaskla :-)) na nově jakýsi zaplacený bezdomák!!

4 hlasy

Přesně, v réžií TV NOVA ! Jaké finanční ohodnocení dostal ten úbohý herec? Pán Hruška by se měl dát ke kriminálce, že se mu podařilo zloděje tak rychle vypátrat ! Ale dobrý, za pokus pomoci Karlovi to stálo.

3 hlasy

To je na tom Milos opravdu hodne spatne, ze si do sveho tymu najima bezdomovce.

1 hlas

Vaclav zacinal s perem a Milos pokracuje s kabaty:-)

2 hlasy

Nepomáhal jsi při té óbr zlodějně :-))?

2 hlasy

Panove a damy, drzte si kabat a pero, Vaclav s Milosem jedou z kopce:-)

2 hlasy

Pod kopcem se válí už kníže chlapče.

5 hlasů

Chlapce chlapce, nejak ti ujely nervy ...

0 hlasů

Školou povinné poznám hochu a ty jsi jeden z nich a k tomu bez volebního práva na které si ještě pár let počkáš pro nezletilost :-)))

3 hlasy

A pro totální debilitu volební právo nedostane ani v 18-ti letech!

2 hlasy

Kníže a jeho ZÁSLUHY a sociální cítění v praxi:

Např. zrušení soc. příplatku pro nejchudší rodiny s dětmi. Šlo přitom o rodiny, kdy rodiče byli ochotni pracovat i za minimální mzdu. Nešlo tedy o nějaké povaleče, odkázané výhradně na pomoc státu. Po zrušení se většina těchto rodin (asi 100 tis.) propadla do hmotné nouze, což v českém pojetí znamená totální chudoba a předstupeň bezdomovectví. Další "významný" krok , který tento lidumil neváhal podpořit, bylo zavedení poplatku za pobyt v nemocnici, který NENÍ !!! zastropovaný. Podobná právní úprava v Evropě neexistuje. Řada těžce a dlouhodobě nemocných se dostává do neřešitelných problémů. Každý, levicově smýšlející člověk, který podpoří pana Schwarzenbergra byl měl neprodleně vyhledat lékařkou pomoc.

7 hlasů

Vol si koho chceš, putine. Já ho nevolím. Je čitelný až moc. Samá zlodějina. Sice sám nekrade, ale vysloveně se asi vyžívá v tom, že kradou všichni okolo něj. A toho hnoje, co umí nakydat a rozmetat kolem sebe, to se taky jen tak nevidí. Čili ne že bych švarcnberka kdovíjak zbožňoval, jeho pravdoláskařství mi moc nesedí, ale zeman umí akorát krást a zvyšovat daně.

1 hlas

Nepiš tak dlouhé příspěvky, protože na konci nevíš co jsi psal na začátku. ... sám nekrade...
...umí akorát krást...,....pokuď vím , tak daně zvyšuje Karel s mirkem Kalóskem. Myslíš, že se to dá léčit ?

1 hlas

Fantomas mne překvapil.Je vidět rozdíl myšlení srtanického borce a NEZÁVISLÉHO...škoda,že si tak zohyzdil tělo.Takto se ve vyšších patrech politiky nikdy nechytá..

1 hlas

Pana Franze jsem chtěl původně volit,protože si ho vážím a proto že nebyl spjat se současnou politickou garniturou.Karla Schwarzenberga podpořili z prezidentských kandidátů akorát Z.Roithová a T.Fischerová.

3 hlasy

Táňa Fischerová napsala tenhle článek:

http://www.denikreferendum.cz/clanek/14800-nepodporuji-karla-schwarzenberga

Roithová podporuje KS, to bylo jasné, že to udělá. Má s ním společné restituce i jiné body programu. Podporuje "studenty ODS" v Jižních Čechách.

5 hlasů

Díky za link Alice.Je to moudré sdělení od pí. Fischerové.

1 hlas

Táňa ne,ta řekla,že nebude říkat,koho mají lidé volit.

2 hlasy

Pro mádl gruppe http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Vyhozeny-urednik-opet-promlouva-Schwarzenbergovi-lide-mi-hrozi-smrti-260663

2 hlasy

Víte, co jsou to smíšené pocity? Volit Schwarzenberga s nadějí, že ten Klaus dodrží svou výhrůžku.

4 hlasy

Konečně jsem to rozklíčoval.
Jestli tomu dobře rozumím, tak si mám zítra vybrat mezi tlustou čárou za zločinnou minulostí divoké privatizace – fakticky jejím schválením s výhledem na sociálnější a trochu nekoncepční přístup k politice a mezi slabou možností, že některé zločiny budou potrestány, s vyhlídkou na podporu pravicové sociální politiky s nadějí na prvky jakéhosi řádu.

0 hlasů

Mýlíte se.
....s tím, že kromě dárku církvím bude následovat dárek sudetským pohrobkům fašistů, dále s pomocí spřízněných soudců dárek další (i dř. nacistické) šlechtě a to všechno zaplatí čeští občané.....

9 hlasů

......nechci Vám brát iluze, ale je možné, že by to mohlo být i jinak.

1 hlas

Ano,ještě horší,jejich kreativita nemá hranic.

3 hlasy

Tak já jsem musel dneska v práci svatosvatě slíbit, že budu volit knížete Schwarzenberga, jinak mi hrozilo vyobcování z kolektivu. Ale tahle odvaha pana Franze mi otevřela oči, a budu volit pana Zemana. Ale v práci řeknu, že jsem volil knížete. Snad mi to Bůh odpustí.

8 hlasů

Tak to bude muset Franc na oplatku volit tajne Karla...

0 hlasů

Jenom to ne!!!

2 hlasy

Tak vidím,že diskuze jede ve stejných kolejích

1 hlas

V předchozích upoutávkách na dnešní diskuzi na ČT Moravec tvrdil, že kandidáti budou stát. Po včerejší debatě na Nově už berou zpátečku, kandidáti budou mít stoličky. Myslíte, že je to kvůli Zemanovi? )))

6 hlasů

:-))) nemohou riskovat, že se dědula Schw. nejen počura, ale i švihne sebou o lino :-)))

8 hlasů

Bohužel i mezi námi, voliči M.Z. jsou lidé, kteří si občas nevidí do pusu. Už aby ta volební kampan skončila.

0 hlasů

Tak co rudy kmete, vy mate s tim pochcavanim nejakou zkusenost, ze mluvite tak zasvecene?

1 hlas

houpější než jsme mysleli i takové názory tady jsou.

3 hlasy

ČT se asi lekla možného trestního oznámení za týrání seniorů.

4 hlasy

V týrání seniorů jsou naprosto nedostižní Zemanovi komunističtí spojenci,týrání starých sedláků bylo jejich oblíbenou zábavou.Ale i týrání dětí jim šlo velmi dobře.Prostě v páchání zla jim dokáže konkurovat jen málokdo.

1 hlas

A schválně! Jestli pak dneska zase Jeho Výsosti polezou drátky z ucha?
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Zahada-dratu-z-ucha-knizete-Naslouchatko-nebo-napoveda-260696

8 hlasů

Ta naslouchatka maji obvykle vsichni, aby mohli poslouchat pokyny z rezie. To jenom blbci z parlamentnich listu se divi...

0 hlasů

Ale včera ho měl jen 1.

4 hlasy

V jedné TV diskuzi, když připravovali kandidáty do pořadu, tak Karlovi montovali do ucha přímé spojení se štábem a Zeman se podivoval, že on nic nedostane! Zkrátka, bez spojení není velení !!!!!!!!!!!!!

3 hlasy

Jistě, protože pokyny z režie dostává jen moderátor, nikoliv účinkující.

5 hlasů

Já tedy nevím, jsem volič M.Z., ale proč tady řešíte nějaké drátky u ucha pana Schwarzenberg a? Všichni víme, že špatně slyší.To bych tady vůbec neřešil.

4 hlasy

No víte, někdo tomu říká - pokyny od režie, jiný nápověda co má odpovídat. Pokud by to byla ta režie, měli by drátky snad oba ne?

0 hlasů

To je kvalifikace na funkci prezidenta, pořád chrápe, je hluchý a není mu rozumět ani slovo !

3 hlasy

No právě! Z naslouchátka pro nedoslýchavé žádné drátky nevedou.

6 hlasů

To je prča!
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Proboha-Nejpitomejsi-video-na-podporu-Schwarzenberga-jede-po-internetu-260678

6 hlasů

Jaka maminka, takova dcera...

0 hlasů

Franz jak Franz,na toho zdejší fanoušci KsČssd kupodivu ani moc nenadávali,ale zajímavá je jejich náhlá láska k Fischerovi,kterého ho tady dříve proklínali jako "mojžíška,agenta Izraele,obřezance" atd.,kdežto teď je z něj konstruktivní volič,rozumný chlap,prostě charakter. :o)

1 hlas

Hochu jsi popleta :-) kdyby byl tak milován tak soupeří se Zemanem.

3 hlasy

Ale kdepak,popleta jsi ty,hochu.Jinak bys nenapsal takovou píčovinu.

0 hlasů

Do té tvé má daleko chlapče.

4 hlasy

Franz "na náhlou eskalaci snu o "životě v kýči" příliš nevěří"? A to je důvod? Nevíra v nějaký sen? Hmm, dobrý. Umělec. Co mu Zeman slíbil do školy? Nové varhany?

Jaký sen jsme to snili v 90. letech?

1 hlas

Rozhodně ne sen o starém pánovi = Švýcarovi žijícím v Rakousku, který se bude s pomocí a penězi sudeťáků a katolické církve sápat na Hrad.
Rozhodně ne, že bude celý stát rozkraden, desetina občanů pod hranicí chudoby, že tu budou desítky tisíc bezdomovců a staří lidé budou muset volit - jídlo nebo léky.

6 hlasů

Rozprcávač rudý Rab z STB

1 hlas

Respektuji právo každého volit dle svého přesvědčení. Ale masáž pravicových, zejména Němci vlastněných médií ve prospěch Schwarzenberga je neuvěřitelná, nechutná a jak doufám i kontraproduktivní. Zvlášť pikantní je, jak novinářské prostitutky z MF Dnes, Lidových novin, Hospodářských novin, TV Nova, ČT a dalších, kteří nás 20 let masírovali rektálním alpinismem vůči Klausovi, mu dneska nemůžou přijít na jméno.

4 hlasy

Asi nechce, aby emigroval Klaus.

2 hlasy

Tak trošku pro odlehčení diskuse, zda Losna nebo Mažňák:
http://www.novinky.cz/domaci/291228-v-pripade-zvoleni-schwarzenberga-uvazuje-klaus-o-emigraci.html
V případě vítězství tolik prosazovaného knížepána by se tedy při vší té bídě mohlo nakonec ukázat, že všechno zlé je přece jen občas k něčemu dobré.:-)))

2 hlasy

Nemohu uvěřit tomu, že by pan prezident opustil tuto svoji zemičku, ve které= jeho rodina přežívá již po celé tři generace a zařadil se mezi ty, kteří emigrovali, když to bylo nutné, nebo aspoň rozumné.

2 hlasy

z jinych novin:

Lidovky.cz zveřejnily SMS konverzaci mezi Václavem Klausem a jeho přítelem, jméno dotyčného však redakce neuvádí. Prezident se podivuje nad tím, že jeho přítel chce hlasovat pro Karla Schwarzenberga.
"Jsem Vaší SMS šokován. Vy tedy volíte knížete? Já budu v případě jeho zvolení uvažovat o emigraci. VK"
Reakci prezidentské kanceláře se redakci zatím nepodařilo získat.
Dosluhující český prezident už jednou myšlenku o emigraci nadh
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/klaus-emigruje-kdyz-prezidentem-bude-knize-fku-/domaci.aspx?c=A130124_154030_domaci_brm

1 hlas

Volil jsem v první kole Franze ve stylu "proti všem". Ve druhém kole jsem byl rozhodnut volit kohokoliv proti Fischerovi. Teď budu volit Zemana. Z masírky německých a švýcarských médii působících u nás je mi na blití! Vůbec by mne nenapadlo, že ještě něco takového zažiji.

8 hlasů

Vsichni venkovsky burani voleji Zemana .

3 hlasy

Děkuji za informaci, pražský "ynteligente", je velmi hodnotná.

5 hlasů

Nepřipadáte si jako hulvát, fanoušku knížete?

7 hlasů

nepřipadá, on za to nemůže ... svéprávnost mu propůjčili jen do soboty do večera .. :))

2 hlasy

Ty jsi ta buranská výjimka ? :-))

5 hlasů

Trocha té pokory a tolerance by ti neuškodila.

5 hlasů

To chceš moc od od 15 letého hocha :-)) zblblého mádlem.

4 hlasy

Když už nemůžeme mít krále, ať máme aspoň knížete. Když už nebudeme mít knížete, budeme mít burana. Svůj k svému.

2 hlasy

Hochu-stutentíku víš běž za roh a dej si sám pohlavek za ty moudra co zde vyvrhuješ.

4 hlasy

Podle Lidovek Václav Klaus jednomu ze svých přátel doslova napsal: „Jsem Vaší SMS šokován. Vy tedy volíte knížete? Já budu v případě jeho zvolení uvažovat o emigraci. VK".

Z této zprávy zdejšímu CZV KSČSSD asi už opravdu jebne! Nejdřív volili protekčního synáčka Dienstbiera (to byl ještě Zeman padouchem). Potom začali adorovat Miloše (jemu stačí na klopu dát praporek a zmínit Sudetendeutsch, to v hospodě zabere vždy). Teď jimi nenáviděný Klaus vyhrožuje v případě vítězství Schwarzenberga emigrací. Takže mají další dilema - volit Karla a tím vyhnat Klause nebo volit Miloše a belzebuba Václava nechat dál rozhodovat (Klaus to nedělá zadarmo, nakonec chod prezidentského úřadu má zmáknutý, takže teplý flek u Zemana není vyloučen). Docela sranda.
Jo, dcerka v Chicagu už volila - pochopitelně, coby studentka, slušného chlapa Schwarzenberga.

3 hlasy

Co volila tvoje dcerka je lidem šuma fuk.

10 hlasů

brzy bude potřebovat sociálku, na tý škole asi rodiče pochopí, že na tohle děti nemají, ač před mladšími ročníky by tajtrlíkovat mohl, pro zemana byl od počátku, poodobně jako zrova nyní na R1 Bárta poslec a pujčovatel peněz přesně podle zákona, ten i politiku dělá jako charitu, když to lidi chtějí platit, těýko jim bránbit

2 hlasy

Pana Franze si vážím a obdivuji se mu!
Opravdu je dneska situace taková, že přihlásit se veřejně k panu Zemanovi, vyžaduje určitou dávku odvahy. Jeho protivníci se snaží vytvářet dojem, že každý kdo nechce pana Schwarzengerga je automaticky póvl, prokomunista, debil a já nevím co ještě, je tu atmosféra nátlaku a nefér jednání. Na druhé straně se hraje na strunu jakéhosi kultu osobnosti pana knížete. Jímá mě děs z této situace, kdy se dost lidí může rozhodovat nesvobodně, už jen z pouhého snobismu a strachu, aby nevypadali hloupě a přízemně, když většina médií a známých osobností tvrdí jak je ten pan Karel úžasný (ostatně jeho je mi v této roli líto).
Po včerejší debatě v TV Nova souhlasím s článkem pana Žantovského v Parlamentních listech. Popsal přesně šílený marasmus nováckého "rádobypolitického" pořadu. Že mají televize klesající úroveň ve vlastní tvorbě už jsme si zvykli brát jako něco smutně samozřejmého. Že je ale možné zplodit něco tak fatálně diletantského, to přece jen překvapuje. Kombinace diletantismu a trapné manipulace byla do očí bijící a já pevně doufám, že snad i část inteligentních odpůrců pana Zemana byla schopná zaznamenat jeho mentální převahu. I přes nedostatečný prostor a nepřející prostředí dokázal formulovat svoje postoje k osobě Václava Klause a kdo má paměť a samostatné uvažování, nemohl nezaznamenat, že jeho názory jsou konzistentní a čitelné. Je pro něj typické přímočaré - i když možná někdy pro někoho příliš mnohoslovné vyjadřování. Jeho názory jsou jednoznačné, nevyhýbavé a vždy podložené zřetelnou dobrou informovaností, nemluví do větru. Přes bídu včerejšího pořadu se mi - i v tom, že neseděl, to jakoby umocnilo jeho "ustání" nepříjemné situace - v jednu chvíli najednou jevil jako člověk s velkou silou podloženou charakterem a širokým rozhledem. Přestože jsem nepatřila v prvním kole k jeho voličům, mám po včerejšku důvěru v tohoto člověka. Jsem ráda, že se tam dostal právě on a doufám, že volby vyhraje on. Proto chápu rozhodnutí pane Franze a jsem mu vděčná za jeho rozhodnutí.
reagovat

15 hlasů

A to za pár minut začíná pořad "snaživého" Moravce.To bude síla.

2 hlasy

Pana Zemana volí i Jaromír Jágr. Někde jsem viděla odkaz, ale nestihla jsem si ho uložit. Neznáte ho někdo? Děkuji předem

4 hlasy

Zdravím Ivo! Cituji:
"Můj nejoblíbenější politik je Miloš Zeman. Myslím si, že je ohromně chytrý a má vynikající vyřídilku. Těžko s ním může jít někdo do diskuze," řekl před několika lety Jágr v rozhovoru pro Radio Hey. "Nechtěl bych být jeho manželka, protože ta nemá šanci doma nic uhádat," dodal.

Tenhle citát Jágrových slov je na PL, na Nově a na různých jiných serverech. Ale je to z roku 2010 a dost pochybuji, že by nechtěl Jágr patřit k té papírové "elitě". Je to dobrý hokejista, ale s myšlením na tom bude stejně, jako např. zdejší diskutéři (je to odeesák). I pokud bude volit Zemana, tak to veřejně neřekne.

5 hlasů

"..."Můj nejoblíbenější politik je Miloš Zeman. Myslím si, že je ohromně chytrý a má vynikající vyřídilku. Těžko s ním může jít někdo do diskuze," řekl před několika lety Jágr v rozhovoru pro Radio Hey. "Nechtěl bych být jeho manželka, protože ta nemá šanci doma nic uhádat," dodal
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/jagruv-nejoblibenejsi-politik-milos-zeman/
http://tn.nova.cz/zpravy/prezidentske-volby/schwarzenberg-vs-zeman-vime-komu-v-boji-o-hrad-fandi-jagr.html

6 hlasů

Moc se omlouvám Pepo, že jsem napsala totéž. Náhodou jsem na to chvíli před tím narazila a tak jsem ani neváhala. Ono je to skoro všude, jen tady na Týdnu ne. Stejně je to taková informace-neinformace. Prostě něco vytáhli, co zase trochu zjitří náladu. Hezký večer a nezlobte se.

1 hlas

Děkuji Vám oběma. Paní Alice, raději 2x než ani jednou.

2 hlasy

Takový odkaz existuje jen ve Šloufově bujné fantazii.

1 hlas

No, Jarda už za prachy Lukoilu mlátil do puku na sibiři, tak proč by za stejné prachy nepodpořil toho hulváta.

3 hlasy

06:15 | 20.1.2010 Sabina Slonková, Eliška Bártová
"...NE za Zemanovy vlády, ale teprve s nástupem ministrů Mirka Topolánka začal ruský naftařský kolos Lukoil s ...Mir. Šloufem v zádech prosazovat své zájmy na tuzemském trhu.

Dnes např. dodává už téměř polovinu veškerého leteckého paliva pro státem ovládanou společnost ČSA na pražském letišti.

Jako dodavatel pohonných hmot Lukoil expandoval také na ostravské letiště v Mošnově, je spojován s dodávkami pro státní hmotné rezervy a snaží se vstoupit do státní společnosti Mero, strategického správce ropovodů...." In : aktualne.centrum.cz/

4 hlasy

Pane profesore,vítejte mezi nás rozumné.Je milé,že česká mládež váš rozum a vaší odvahu rozpoznala a přihlásila se k vám.

6 hlasů

Najednou je to pan profesor, jeste pred tydnem to byl Avatar...

1 hlas

Henexi,kdyby sis ty nezalhal,tak nemáš co napsat.Nikdy jsem se o tvém,puberťáckém hrdinovi,v souvislosti s profesorem Franzem,ani s nikým jiným,nezminil.

1 hlas

No to jsi mu moc nepolichotil,kdyby jen tušil,mezi koho se dostal,tak se poblije. :o)

2 hlasy

Tady blijou pouze náckové,jako Franz Kerr.

6 hlasů

Zeman Nezeman,já jsem rád,že odpadli ti nejhorší- Dienstbier a Honza Sliz Fischer.

2 hlasy

Horáku ty snad nikdy nezmoudříš.Ten nejhorší tam stále straší.Schwarzenberga musíme poslat zpátky na Orlík,aby tam dělal průvodce turistů,až zítra a pozítří.

6 hlasů

Posílejte,ale beze mě.Přece po mě nemůžeš chtít,abych volil stejně jako ti,na které tady pravidelně nadávám-pomocníci VB,kikináři,estébáci,esenbáci,politruci, kádrováci,ožralé socky z Karviné... :o)

3 hlasy

Horáku, víš proč mají ženské v Praze malý prsa a velký bradavky a v Karviné je to naopak?
To proto, že v Praze maj chlapi malý ruce a velký huby a v Karviné malý huby a velký ruce, ty troubo!

4 hlasy

Máš v tom zmatek.Kdybys skutečně dělal to,co jsi napsal,tak se musíš přidat ke mě.

Zeman na Hradě=peklo pro Kalouska s Nečasem.

3 hlasy

Každý není takový charakter jako Hanák, aby odolal.

3 hlasy

Nevím, nevím, buď se celou dobu přetvařoval, nebo to vše byla opravdu byla jen taková hra. Názorově mu je navek spíš blíž kníže. Nechápu, jak může člověk, co se stavěl jako bez předsudků může volit Zemana, co napadá kde koho a to i za jeho rodiče...

3 hlasy

"...Jsou lidé, kteří Schwarzenbergovi nezapomenou dvojí metr při posuzování lidských práv. Nikdy nevynechá příležitost zaútočit na Východ či na Kubu.

Budiž, kritika může pomáhat. Jak ale reagoval, když jej poslankyně Kateřina Konečná coby ministra zahraničních věcí požádala o POMOC při objasňování osudu 562 srbských dětí, žen a mužů z KOSOVA, u nichž je závažné podezření, že byli zavražděni za účelem odebrání orgánů k prodeji do západní Evropy?
Projevil ostudný nezájem…..."
In : parlamentnilisty.cz/

9 hlasů

Parlamentní listy jsou objektivní zdroj, vždy si všechno ověřují aspoň od dvou babek v krámě. Doporučuji ještě freeglobe a čulíkovy autoritářské britské listy, na které doporučuji pravidelně přizpívat, protože je to poslední ostrov demokracie v bývalém výchdoním bloku :)))

2 hlasy

Schwarzenberg byl PROTI bombardování Srbů,kdo nechce slyšet pravdu,ten ji neuslyší...

1 hlas

Horáku, že ti hanba nedá facku ...

1 hlas

"...Pokud si dám na stůl minulé postoje obou kandidátů v rámci zahraniční politiky, pak i zde je patrný podstatný rozdíl.
Zatímco K. Schwarzenberg aktivně souhlasil s každým humanitárním bombardováním a přímými zásahy na územích svrchovaných států vč. Jugoslávie, Miloš Zeman ODMÍTAL uznání Kosova a lídra kosovské UCK Thačiho veřejně nazval válečným zločincem.

http://www.reformy.cz/zpravy/radeji-milose-zemana-nez-byvaleho-kanclere-vaclava-havla/

5 hlasů

Zato Karel Schwarzenberg se činil. Společně s tehdejším premiérem M. Topolánkem zařídili mimořádné zasedání vlády v Teplicích,
kde jediným bodem programu bylo uznání Kosova.

Pro většinu členů vlády to musel být naprostý šok, protože tehdejší lidovci v čele s Jiřím Čunkem odmítli Kosovo uznat.

Ale Karel Schwarzenberg, který tehdy zastupoval stranu Zelených, společně s M. Topolánkem z ODS uznání tohoto mezinárodního aktu bezpráví prosadil.

A co „bezletová zóna“ v Lybii, kterou Karel Schwarzenberg veřejně podpořil a která měla za následek ze strany Francie, Velké Británie a USA vojenské napadení suverénního státu, ztrátu desetitisíců lidských životů, vraždu jejich představitele, totálně rozvrácený stát, kde dodnes zuří občanská válka!
http://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/c/317397/Podle-platnych-zakonu-by-v-Haagu-skoncil-Schwarzenberg.html

7 hlasů

Něco na cestu do volební místnosti:

Pásával jsem koně u nás ve dvoře
ale už je nepasu
Chudák ten je dole a pán nahoře
všeho jenom dočasu
jó všeho jenom dočasu

Máma ušila mi režnou kytlici
padla mi jak ulitá
Táta vytáh ze stodoly sudlici
a teď seš chlapče husita
jó a teď seš chlapče husita

Hejtman volá: Do zbraně !
Bijte pány hrr na ně !
A mně srdce buší
lásce dal jsem duši
jen ať s námi zůstane

U města Tachova stojí křižáci
leskne se jim brnění
Sudlice je těžká já se potácím
dvakrát dobře mi není
jó dvakrát dobře mi není

Tolik hezkejch holek chodí po světě
já žádnou neměl pro sebe
Tak si říkám: Chlapče křižák bodne tě
a čistej půjdeš do nebe
jó čistej půjdeš do nebe

Hejtman volá: Do zbraně !
Bijte pány hrr na ně !
A mně srdce buší
lásce dal jsem duši
jen ať s námi zůstane Na vozové hradbě stojí Marie
mává na mě zdaleka
Křižáci kdo na ni sáhne mordyjé
ten se pomsty dočeká
jó ten se pomsty dočeká

Chtěl jsem jí dát pusu tam co je ten keř
řekla: To se nedělá !
Když mě nezabijou to mi holka věř
budeš moje docela
jó budeš moje docela

Hejtman volá: Do zbraně !
Bijte pány hrr na ně !
A mně srdce buší
lásce dal jsem duši
jen ať s námi zůstane

Už se na nás valí křižáci smělí
zlaté kříže na krku
Jen co uslyšeli jak jsme zapěli
zpět se ženou v úprku
jó zpět se ženou v úprku

V trávě leží klobouk - čípak mohl být ?
Prý kardinála z Anglie
Tam v té trávě zítra budeme se mít
já a moje Marie
jé ať miluje kdo žije
jé ať žije historie.

http://www.youtube.com/watch?v=BvyZX0-86-A

3 hlasy

Nevadí Vladimíre, sice jsem tě podporovala a dodnes máš mé sympatie, nyní se naše cesty na 1 den budou muset rozdělit. To mě trochu mrzí, ale nepřestávám si tě vážit.

3 hlasy

Pane Franz, moc si Vás za Váš názor vážím. Zvlášť nyní, když se dějí kolem příznivců pana Zemana divné věci.

16 hlasů

Volim Ing. Miloše Zemana, CSc. a ne „ktéé tomof muj, ktéé tomof muj“.

4 hlasy

Po té hysterické a nepříliš seriozní kampani v mediích ve prospěch pana Schwarzenberga se tomu ani nedivím!

6 hlasů

Manželka neumí česky,Kalousek na Hradě,Bilderberg,sudeťácká "hrozba", zdegenerovaná šlechta...to byla fakt hysterická kampaň.

4 hlasy

Media tlačila a tlačí pana Schwarzenberga na hrad např. včerejší debata na TV NOVA. To co předvedla paní Fialová a spol. bylo doslova trapné, ubohé a hlavně neprofesionální! M.Z. po této prezidentské diskuzi získal na svou stranu hodně nerozhodnutých voličů. Díky patří paní Fialové a TV NOVA.

7 hlasů

Tak to máš hošánku v Praze utrum , myslím že tě brzy navštíví hoši z knížecího volebního štábu a cela kulturní fronta tě poplive a tzv.nezávislé deníky pomluví.

7 hlasů

Je to rozhodnutí ryze osobní - doporučit svým voličům komu dát hlas.
Člověku, který využívá ty nejhorší lidské vlastnosti - například závist a komplexy (nenávidím šlechtu, protože chci být také aristokrat), tupý nacionalismus - nebýt takového typu "vlastenectví" (nenávidím každého, kdo mluví jiným jazykem) jaké předvádějí Zemanovi voliči - nemuselo k 2. sv. válce dojít.
A jistě pomluvy a polopravdy - ono se něco uchytí.

4 hlasy

Tady máte slova KS:

Jak by v souvislosti s husity znovu zaznívala slova, která pronesl 25. listopadu 1889 na českém sněmu mluvčí české šlechty kníže Karel Schwarzenberg: „My nejsme potomci oné husitské šlechty, která protestovala roku 1415 na sněmu českém proti koncilu kostnickém. My jsme potomci oné katolické šlechty, která u Lipan porazila Tábory a na Bílé hoře husitské sbory české. My vidíme v husitech ne slavné bohatýry, ale bandu lupičů a žhářů.

Je podivné když v ateistických čechách chce někdo volit obdivovatele křižáků!

3 hlasy

I já obdivuji ochránce katolické víry (To je drzost)- proti husitům, proti islámu - a nebýt vítězství na Bílé hoře - možná bychom mluvili německy.

0 hlasů

Myslím, že jste si spletla tábory. Otevřete oči, aby jste lépe viděla. Kdo vyhrožoval Vám, jakožto voličce Schw, že budete bez práce, kdo Vám napsal na dům "zrádce" atd.

13 hlasů

To je zvláštní, že všechna tato rakušácká zvěrstva nejsou v kampani p. Zemana využita - vlastně ano - plakala mi do telefonu p. Bohdalová, jak jí zlí zaprodanci Rakouska vyhrožují -- a zvláštní, že p. Bohdalová o žádných výhružkách nebo pláči nevěděla :-))))

Ale sprostotu voličů p. Zemana si lze v diskuzích dohledat - od termínů "dědek" - po "degenerovaný" - poukazování na neudržení stolice, včerejší TV příspěvky Z. podporovatelů ať ten rakušák táhne do p... .

Prostě svůj k svému - kandidát a jeho voliči :-)

0 hlasů

Na vás se hodí ono biblické: "Vidíš třísku v oku bližního, ale trám v oku svém nevidíš..."

3 hlasy

Strašně se mi líbí scéna z TV seriálu Červený bedrník (na to se nedívejte ! hrdinou je tam aristokrat) - kde kněz odsouzený fanatičkou revoluce jí říká toto -
" I ďábel umí citovat Bibli"

0 hlasů

No vidíte, jak záleží na úhlu pohledu. Já si přesně to samé myslím o vás... Pobavila mě vaše úporná snaha o dehonestaci oponenta. Ale někomu opravdu není shůry dáno a tak si to vynahrazuje podpásovkami.

1 hlas

Viola Valešová. Madam znám Bibli. Jen mi přišlo nemožné, že můj komentář o citování Bible ďáblem může někdo nepochopit ?!?
Komentovalo jsem to vaše "ono biblické". Musím psát koho mám za čerta?

0 hlasů

Nic nového pod sluncem, kdybyste opravdu znala Bibli nebo Talmud, tak se to tam dočtete taky.
A navíc je známá věc, že největšími znalci Marxových a Engelsových spisů byli kněží. Ono je to i dost logické.

1 hlas

Mám pocit, že tato podpora bude kontraproduktivní. Spíš pomůže Karlovi.

3 hlasy

Tak buď rád.

2 hlasy

Myslím, že pan Franz má více rozumu než všichni ti herci a umělci co podporují dost trapným způsobem pana Šchláfen berga. Včera se vyznamenala herečka Čvančarová kdy v debatě dost směšně zaútočila na Zemana a požadovala omluvu za to, že ve středověku zemané znásilňovali dívky a ženy. Chtěla za to omluvu, že to řekl. Prý urazil ženy. Zajímavé, že nechtěla omluvu od šlechty která měla na vdavekchtivém děvčeti právo první noci. To bylo podle Čvančarové v pořádku. Asi že to bylo to právo. Myslím, že tím hodně pomohla hlavně Zemanovy, protože se tomu musel zasmát každý normálně myslící člověk. A čvančarka? Udělala ze sebe obyčejnou blbku. Na nic jiného se totiš v celé diskuzi nezmohla. Fakt je, že to byla posila pro knížete, jak noha od kulečníku.

19 hlasů

Jak by v souvislosti s husity znovu zaznívala slova, která pronesl 25. listopadu 1889 na českém sněmu mluvčí české šlechty kníže Karel Schwarzenberg: „My nejsme potomci oné husitské šlechty, která protestovala roku 1415 na sněmu českém proti koncilu kostnickém. My jsme potomci oné katolické šlechty, která u Lipan porazila Tábory a na Bílé hoře husitské sbory české. My vidíme v husitech ne slavné bohatýry, ale bandu lupičů a žhá

5 hlasů

Co chcete, vždyť oni ví jen to, že Schwarzenberga milují. Čvančarová byla stejně trapná, jako všichni jeho příznivci. Oni si myslí, že stačí jen vytvořit aureolu nadřazenosti a dokazovat nic nijak nemusí. Vždyť oni dokonce vykřikují, že Schwarzenberg nemusí nikoho přesvědčovat, že je vhodný kandidát. Stačí, že si to myslí pár blbů, kteří ho prý milují. Adolescenti, no!
Nevím, jestli to tam ještě je, ale dopoledne bylo na Britských listech video, jmenovalo se to "Ukážu ti výstřih a ty pookřeješ". Stojí za podívání a už se vůbec ničemu divit nebudete.

6 hlasů

Myslím, že by mohla Jitka Čvančarová vejít do dějin stejnou cestou, jako "Dopis Svobodné Evropě" od Josefa Laufera.
Na tn.cz je ta pasáž s ní ze včerejší debaty. Ze stovek reakcí jsem nenašel pro ní příznivou.
Nejvíce mne rozesmála tato:

donchicho24.1.2013 14:25
+3
TEN CVANCAROVA TEN BEJT MOC CHYTREJ, KDE ONO BRAT SE TO V NI, CLOVEK BY DO NI NEREKLA,ASI SKOLA MIT VYSOKA MOC....

6 hlasů

Bacha, bratře Avatare, teď po tobě Karlovi křižáci půjdou jak husa po flusu...:-)))

Ale bratr Zeman zavelí: hrr na ně a pozítří s vozovou hradbou popojedem až na Hradčany!:-)))

7 hlasů

No aspoň to řekne rovnou a nevýmyšlí si u toho báchorky jako s.Fischer.Ostatně jsem zvědav,kdy se vedení ODS omluví Topolovi za to,že řekl o Jeníkovi pravdu.A to byl ještě hodně mírný,hlavním padouchem voleb není totiž Kikinovic famílie(Véna dával svou nenávist ke KS najevo už dávno před volbami),ale právě Jeník Rudáknížkanehodíse Fischer,který chtěl změnit antiizraelské postoje KSČ zevnitř a proto VSTÚPIL.

1 hlas

Ajajaj….ti naší teenageři teď musí mít pěkně zamotané šišky.Jimi houfně volený modrý idol, jim zcela nečekaně zacloumal kormidlem nasměrovaným k lepším zítřkům pod velením altruistického monarchy.No potěš koště…..

6 hlasů

Palec nahoru, tomu říkám odvaha! Mám pocit, že některým vášnivým obhájcům křišťálového Karla právě spadla čelist....

17 hlasů

To je od Franze opet protest. Byl velice pohorsen, ze byl vyzvan, aby odstoupil ve prospech Karla. Nejak nepochopil, ze to je zcela normalni a legitimni zpusob, praktikovany v civilizovanych zapadnich zemich v primarkach. Nevim ale, jestli se nemyli, kdyz rika, ze je Zeman citelnejsi, U zakerneho parchanta nikdy nevite, co udela, pokud Zeman vyhraje tak se asi budeme divit...

0 hlasů

Nespadla. Člověk, který si změní vzhled tetováním v domnění, že bude IN, svým rozhodnutím volit Miloše mě nepřekvapil. Obě rozhodnutí (vzhled i volba) mají stejnou úroveň.

3 hlasy

Vůbec ne. V prvním kole VF, ve druhém kole KS. Jasná volba.

2 hlasy

Řekl to narovinu jako chlap.Já s tím nemám problém.

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 23/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov