ožralý zeman v televizním studiu je jednička, viz videa u větších sitů
0 hlasů
SEDMIČKA | INSTINKT | INTERVIEW | TV BARRANDOV | VIP SVĚT | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie
29.01.2013 15:50 Glosa
Z prezidentských voleb zůstanou v oběhu floskule o "Zemanových lžích"a "negativní kampani" (s pohotovým výčtem více či méně věrohodných důkazů). I kýčovitý obraz Karla Schwarzenberga, jenž si "zachoval čest" a nedopustil se žádných "podpásovek" (pro což důkazů netřeba, protože všichni přece dobře víme, kdo je slušný a bližší lidu).
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
ožralý zeman v televizním studiu je jednička, viz videa u větších sitů
0 hlasů
Kde je pan Fendrych?
0 hlasů
Hekrdla začíná: Z prezidentských voleb zůstanou v oběhu floskule o "Zemanových lžích"a "negativní kampani" (s pohotovým výčtem více či méně věrohodných důkazů). Po té co den před volbami Zeman zopakoval, že se odstřihl od Šloufa - a po výsledcích voleb Šlouf dorazil do Zemanova štábu a přiznal, že s volbama pomáhal - po té může Zemanovu lež opatřit uvozovkami a floskulí buď úplné hovado, nebo placený člen oné stbácké mašinerie.
7 hlasů
Slouf ma povest diky masmediim takvou, jakou ma. Znas ho ale, osobne ?
A Slouf prece volbu Zemana nevyhral. Lide proste uz jsou prezrani reklamama atk knici druzina vsadila na spatneho kone. Jeste ze tak :):):)
2 hlasy
A to byla jen jedna z mnoha prokazatelných lží!
0 hlasů
Nebylo to Zemanově volebním štábu, nýbrž v místě oslavy. Šlouf neřekl, že s volbami pomáhal. Řekl, že pokud byl v průběhu kampaně na něco dotázán, že vyslovil svůj názor. Potom dodal, že půjčil nějaké skupině v kampani svoje auto. Toť vše. Dotaz, zda byl členem volebního týmu nebyl položen.
2 hlasy
(cit) Řekl, že pokud byl v průběhu kampaně na něco dotázán, že vyslovil svůj názor.
Jak typicky levicové... "on jenom vyjádřil názor... ale nepomáhal"... obdobně demagogicky mluvili jak komančové, tak náckové...
0 hlasů
jestlipak podekuje zeman svemu podpurci,ktery v rozhodujicim momente zvratil volby v jeho prospech,panu vandasovi?ten svym prohlasenim podpory odsekl 26% mladych volicu od podpory jeho protivnika.a za pomoci rasistickych semitu zidu bigotu a zidu nacku zvitezil.odporne.cha,cha,cha!shalom.meshugeni.
1 hlas
Witolte, máte málo informací. Šlouf je pořád ještě předsedou krajské organizace SPOZ v Praze a všichni krajští předsedové byli pozváni na 14. hodinu do Zemanova štábu. Doufám, že ani vás nepřekvapí zájem redaktorů a kameramanů právě o tuto osobu.O nikoho jiného.
Večerní oslavy Zemanova vítězství se už Šlouf nezúčastnil. Stačí, Witolde? Asi ne. Ale můžete si aspoň domyslet, že každý krajský předseda SPOZ se do předvolební prezidentské kampaně asi nějak zapojil. Jenom trouba si může ale myslet, že Šlouf dostal Zemana na Hrad.
3 hlasy
vy tvrdite ze kde domov muj ma jednu sloku.a ma dve.jako od cizaka po vas nemuzu chtit,abyste takove slozitosti znalo,meshugene.urcite vite kolik slok ma podobna pisen v zidostane.tak tady nevotravujte a jedte pet do zaslibene zeme,ajnstajn/kibuc masaryk stale otevren a prijima/.cestou se muzete ucit pocty,ne procenta.jednoduche pocty,treba od bAby cerne.zajimave,ze od jejiho/a pratel,cha,cha,cha/ zastaveni pravidelneho odebirani tydne jde jejich naklad nahoru.cha,cha,cha!shalom.meshuge-ajnstajn.
0 hlasů
Sváťo, co to zase plácáš? Nerozumíš textu nebo ti opravdu hrabe! Copak jsem někde psal,že naše Kde domov můj má jednu sloku.Dole v 10:59 h jsem ti už jasně odpověděl.Tak už mě s tím neotravuj.
0 hlasů
Inzerát a tvrzení, že nás Zeman chce připojit k Rusku a prodá nás Kremlu je pravdivý? Já tomu nějak nerozumím.
To, že si Zeman vezme na hrad Šloufa je pravda a nebo lež? Jak může být za lež vydáváno něco, co se zatím nemělo možnost naplnit a také nikdo nepočítá s tím, že naplní?
Neměl by kníže také být žalován? Na to ale chybí Zemanovi ten německý fanatizmus.
1 hlas
je pravda, ze Slouf rekl, ze se se Zemanem na svuj osobni nazor domluvili, ze bude Zeman popirat Sloufovu roli v kampani? Pravda to je. . . Je pravda, ze Slouf v roce 2009 v iHned.cz popsal, jak on Zemana obklopi mladymi lidmi, aby negativne neovlivnoval volice a Zemana tak dotlaci na hrad? Pravda to je. . . Je pravda, ze Slouf ihned po vyhre Zemana prisel na stab volebniho tymu a v rozhovoru to potvrdil? Pravda to je . . . Je pravda, ze v Zemanove tymu byl sef ceskeho zastoupeni Lukoil? Pravda to je. . . Je pravda, ze Slouf v tomtez rozhovoru na volebnim stabu ihned zpochybnil kvalitu firmy Westinghouse? Pravda to je. . . Je pravda, ze Slouf nema vzdelani, jakkoliv blizke energetice ? Pravda to je. . . A ted otazky - verite slovum Zemana z volebni kampane, nebo Sloufovym z roku 2009 a z volebniho stabu? Cetl jste za posledni roky, ze by v Temeline byly problemy s palivovymi tycemi z USA, nebo se systemem zabezpeceni, nebo jste cetl, ze selhaly mechanicke komponenty, vyrobene a instalovane ceskymi firmami, ktere se ale radne a kvakitne opravily,
Mate urcite vlastni schopnosti analyzovat chovani politiku a odhadnout vyvoj, takze se nemusite ptat. Opravdu si pak sam vyresite mnoho rovnic.
2 hlasy
panebože, co je toto za větu? "je pravda, ze Slouf rekl, ze se se Zemanem na svuj osobni nazor domluvili, ze bude Zeman popirat Sloufovu roli v kampani?"
Co jste to tady naplkal za snůšku fosilních fragmentů?
Něco přímo k volební kapani nemáte?
1 hlas
Na udajnou Reckou krizi, ktera mela byt jen novinovou bublinou, se vymlouval uz Paroubek, nasledujici roky ukazaly, ze Recka krize neni fata morgana, ale realita celeho jihu Evropy. Mzdy pracujicich v Ceskoslovensku zasadne zdegenerovaly prave za systemu soudruhu Sloufa a Zbytka, na tak nizke urovni v ramci Evropy je drzel komunisticky system neexistujuci socialisticke ekonomie,
ktera zkrachovala v celem svete, dukazem je obrovsky rozvoj Ciny po zavedeni kapitalisticke vyroby a pokracujici krach a bida Kuby a KLDR. Komuniste v CSSR zlikvidovali Batuv system vyroby a platu delnikum, protoze doslova konkuroval jejich rizeni hospodarstvi a usvedcoval je z hlouposti. Primymi pokracovateli komunistickych praktik, uprednostnit vlastni moc a prospech jsou ceske odbory, totalne neschopne vytriskat pro ceske delniky platy, odpovidajici produktivite a to vymenou za vlastni koryta v politickych funkcich s platem v nasobcich prumernych vydelku jejich odborovych ovci. Viz Falbr, Stech, Zapletal a dalsi, nemluve o Zavadilovi, ktery je tak hloupy, ze nosi hodinky za sto tisic. Slouf a dalsi neschopni komuniste, vesho schopni jen pro svou osobni penezenku a moc, neprinesou ceskym delnikum nic dobreho, jen o par korun vyssi zebracenky a o deset korun vyssi duchod.
1 hlas
Kalousek zamířil do Řecka zkratkou.
0 hlasů
http://pardubice.idnes.cz/starosta-jehnedi-cerny-prapor-de1-/pardubice-zpravy.aspx?c=A130130_1883178_pardubice-zpravy_mt
1 hlas
Ať žije pan prasident!
http://zpravy.idnes.cz/ct-unikly-zabery-se-zemanem-dfb-/domaci.aspx?c=A130130_111024_domaci_hv
1 hlas
spisovně německy je to präsident :-)
0 hlasů
Hekrdlo, vy jste zřejmě ještě od soboty nevystřízlivěl, myslím, že co jste chtěl říct, už jste řekl, tak to tady přestaňte tou svou protischwarzenbergovskou propagandou tapetovat
2 hlasy
kanále komoušskej
5 hlasů
Říkal jsem si, že si to přečtu a pak napíši do diskuze něco věcného. ale v polovině - u "řecké lži" jsem to nevydržel.
Mířím rovnou nadávat do diskuze.
6 hlasů
hustě já to dočetl po jak se kalila ocel a znechuceně nedočetl:) tohle už bylo totiž moc!
2 hlasy
Info pro pana Hekrdlu:
http://www.letuska.cz/severni-korea/letenky-pchjongjang
Jistě si vybere.
3 hlasy
Zjistil jsem, že opustit tohle rozhádané doupě, kam vytrvale zavítávají přitroublé duté hlavy typu romeo, Ovocenka, Kerr je nadmíru občerstvující. A taky si kladu otázku, jaký důvod vlastně má se sem navracet, když je to tu jako s tím pověstným hrachem na zeď anebo perlami sviním.
2 hlasy
Je to pro pro vaše odpadním kalem vyplněné hlavy příležitost, vnímat nečekané argumenty vyvracející vaše myšlenková dogmata. Proto sem pořád lezete a č u m í t e :-))
2 hlasy
Doplnil bych, že Dvořák se pomalu, ale jistě posouvá do role největšího kreténa tady. Byl by jím asi Rokolánek, ale vůči dětem školou povinným se to nehodí. Dokonce i Susa a (Jan) Novák jsou normálnější - a jaký to jsou pitomci.
3 hlasy
Tak ještě pro výjimku. Nečekané argumenty? Žádný nečekaný argument jsem od vás ještě nepostřehl. V podstatě jen trpělivě čekám, až se vyvztekáte. Roubík do úst pro chvíle, kdy si vzpomenete na přímou volbu Prezidenta máte?
1 hlas
něco sem ti chtěl napsat............ale už nevím co to bylo
1 hlas
pokud se nepletu, tak to jsou moje vlastní slova... napiš třeba o tom, že jsi reinkarnací Sokrata, to tu dlouho nezaznělo... a uvidíš, za chvilku přihopsá s dřevěným koníkem Augustus. Bude srandy habaděj.
1 hlas
Si předsavte tohle, příznivci pana hekrdly nemusejí toto číst, přečtěte si tento článek a pak si představte dobu tuhýho komanč režimu, kdy tohle psal stejným stylem defakto každý redaktor, všechny tisky, všechny noviny, všechny televizní stanice, kdo ne, cenzura, vězení a doly. A lidi pořád četli noviny, koukali po práci na bednu a vidíte jak ta masáž v oněch lidech zustala, neumí se odprostit od minulosti. Teď jsem viděl pád 3. říše podruhé, ta nacistka co byla s Hitlerem v bunkru až do konce, i dlouho po válce, myslela že mrtví židi jsou lež, pak zjistila u jakeho masoveho pamatniku, že byla popravena židovka stejneho roku narozeni jako ona v ten rok, co byli v bunkru a začalo jí to docházet a nakonec přiznala, v té době sme o tom nevěděli, ale kdybych chtěla, mohla jsem tu informaci někde zjistit.
2 hlasy
Ale jde o to, ona tu informaci nechtěla zjistit, měla svojí pravdu, svého vudce, mozek se bránil takovéhle informaci, že umírají miliony židu, i kdyby v te době stála někde v Osvětimi, tak by to její mozek stejně odmítl přijmout, tu zřejmou pravdu, řekla by si, asi zločinci proti vudci, 10 lete děti a ženy. Tohle jsou slepé blokády mozku, komunisti vám takovýhle blokády rvali neustále a vy je do dneška neumíte opustit.
2 hlasy
Taky na lízačku zasychajícího chámu - Gábinu Novákovou nesmíme zapomenout. Hnus narudlej...
2 hlasy
Jan prase Červenka, hajzlbába Alice Černá, Pavel Johanides.....neskutečný, jak jsou tyhle Kojzarovy klony produktivní, jako jedovatý sinice.
2 hlasy
Komunisti byli,jsou a budou hovada,ať už mají rudou knížku nebo jen rudý mozek.
2 hlasy
Vážený pane Hekrdlo,
mám pocit, že na tomto serveru brzy skončíte. Bohužel.
1 hlas
Spíš skončí Fendrych,kterému smazali jeho článek kritizující Miloška,kovaný soudruh Hekrdla se nemusí bát,výplody jeho chorého mozku jsou mezi zdejší rudou chátrou velmi populární.
1 hlas
noviny jsou byznys, počítá se každý čtenář, když nebudou mít pana Hekrdlu, kdo bude krmit těch par tisic komanču, lidí, kteří si mohou předplatit časopis, nebo kliknout na serveru reklamu?
1 hlas
kdyby tu neměli komanč krmiče, co jim da pamlsek, nakonec si najdou jine servery a budou klikat na jinou reklamu, proto ho tam nechaji dřepět a nechaji ho kalit hlupáky
2 hlasy
nemusíte ho číst, pokud si nechcete připomenout nostalgicky tu slizskou dobu pevnýho komanč režimu a jejich zastírací styl psaní, který je mi odporný
2 hlasy
OVAR MYLOUS, PRASIDENT VSECH ESTEBAKU, FIZLU A UDAVACU.
2 hlasy
Včera na čt24 jsem poslouchal vůdkyni Růžového pantera.To je osoba plná nenávisti.Je na ni vidět nulová inteligence.Takže to bylo lepší,než veselohra.
2 hlasy
To že smázli Fendrycha mě vůbec nevadí.
2 hlasy
Jak se kalila ocel, aneb jak se z hlupáků kalí loutky , které drží jako ocel pevně po hromadě a vytvářejí panceřovou bublinu kolem hlavního mistra kaliče.
2 hlasy
takhle se kalili komunisti a dodneska se neumí odprostit od minulosti
1 hlas
Dobrá analýza toho, proč zvolení Schwarzenberga zabránil zdravý selský rozum.
Analýza mohla mít i druhou část o tom, jak méně vzdělaná a starší část populace opakovaně podlehla slibům "silného vůdce", který ty utlačené a ponížené stejně nechá ve štychu, jak to už udělal jednou.
4 hlasy
to neni žádná analýza , ale naprostej škvár mířený na stejně zvrácené mozky žijící daleko v minulosti, které dostanou tim škvárem nažrat. Jak vidíte překroutit se dá všechno a to komančum vždycky šlo nejlíp.
2 hlasy
a ty nevíš, že volby jsou tajný
1 hlas
Opancéřovaná alkoholová bublina Zeman. Snad brzy praskne.
3 hlasy
Hm, tak za pět let, bohužel... teda, začne postupně splaskávat velmi brzy, ale zmizí až za dlouho.
3 hlasy
To je krásně a pravdivě napsané, pane Hekrdla děkuji, konečně někdo normální!
5 hlasů
Váš prezident vám sedí. Je jeden z vás. Zatím ho vodíte jak slepého koně. Až se vám ho povede jednou načapat střízlivého, tak nechte střílet z hmoždířů.
Můj prezident je O.K., nemám s ním problém. Nepije a je moudrý.
Nečekám od Čechů, že by bránili tu trošku demokracie, kterou jim věnovala skupinka lidí, včetně Fendrycha.
Je mi líto, jak někteří z vás degenerují před očima, jak neznáte svůj jazyk, své dějiny. Téměř se 100%-ní jistotou poznáte jen svůj talíř a lžíci.
Ti, kterým je dnes lhostejná cenzura renomovaného novináře, mohou být zakrátko daleko větší obětí. Nemohu ale po vás chtít, abyste to pochopili...
4 hlasy
Morálně zdegenerovaní již jsou, čtou výhradně letáky z Kauflandu, na výlety jezdí s Beckem a svoje dějiny omezují na dnešní den.
2 hlasy
Anebo na posledních 10 let. Podívejte se do dějin na roky 1420, 1620, 1848... to byly všechno roky boje za nezávislost, národnostní identitu a národní suverenitu. 2013 byl další takový rok, ale tentokrát zahraničí prohrálo, tak buďme rádi a vděční, že se uprostřed nás našel takový, který se rozhodl vybojovat zachování tradice českého národa...
1 hlas
ty už si loutka, tvoje psaní už slouží určitému páničkovi, ani wo tom nevíš
1 hlas
Já vím jakému pánu sloužím, otázka pro Tebe je, jestli to víš také Ty.
0 hlasů
Já Tě chápu, Baryku. Musí to být strašné, být takhle podveden, zneužit, ponížen někým, kdo se vydával za demokratický hlas a vůli lidu, a nakonec se v přímé volbě ukázalo, že to byl jen podvodník a svůdce národa, který jej rozdělil, rozpoltil. Pokud se tu chceš zase cíti jako doma, tak začni respektovat vůli národa, a nově zvoleného Prezidenta a začni s konstruktivní poklidnou kritikou. A nezapomeň k povzbuzení a udržování optimismu také s nějakou tou chválou. Ta je důležitá. A mnohdy ještě důležitější, než kárání.
2 hlasy
Možná máte pravdu. Malá pochvala by měla být na místě. Dnes měl nový pan prezident pochcanou jen jednu nohavici...
1 hlas
Baryku, diskuze tady na Týdnu snese všecko. Jde o psané slovo. S mluveným slovem je to nebezpečnější. Proto doporučuji ve společnosti českých občanů méně mluvit nebo pro sichr nosit náhubek.
5 hlasů
pojďte zabijeme Baryka!
0 hlasů
Tleskači, máte delší vedení. Nevím jak v Polsku, ale u nás v Česku bývá Baryk jméno psa. A pokud je nějaký ten Baryk zlý, tak mezi lidi může jen s vodítkem na obojku a s drátěným náhubkem. Proto jsem na Barykovu prasárnu reagoval tak, jak jsem reagoval.
1 hlas
kazdy vi,ze kde domov muj ma dve sloky,meshugene.jak je videt to vy,jako semita zid a cizak,nevite.aspon pocitat byste se melo naucit,ajnstajn.mit o 5% vic,vyhral volby.ovsem rozdil je skoro 10.proc jste vy semiti zidi tak blbe,prolhane a zlodejske kanalie,meshuge-ajnstajn?cha,cha,cha!shalom.
1 hlas
Přemysl Kadlec v 10.59 - No, on chachablb by možná radši viděl napsané - "K.Schwarzenberg se umístil na krásném druhém místě, zatímco Zeman byl předposlední." Tak psávalo předsametové Rudé právo a oni myslí ve stejném duchu.
2 hlasy
Sváťo, patrně se opožděně vyjadřuješ k mé reakci na jednoho takymachra.Hymna má sice dvě sloky,ale zpívá a hraje se vždy jen ta první.Pokud jde o ta procenta, tak nikdo ti nebere, že Zeman jich měl skoro o deset víc.Nevím proč mi to říkáš? Ten blb, co spekuloval s procenty pravděpodobně jako ty mohl uvést, že od hranice 50 % se oba dva kandidáti odchýlili, Schwarzenberg zhruba o -5 % a Zeman zhruba o +5 %. Nepoučuj, píšeš blbosti. Čus, meshuge!
1 hlas
Nebo hokejovou masku, až dostane bejzbolkou po čuni.
2 hlasy
To jsou ti, co si po čuni zaslouží, a nedostanou, tak melou dál a dál, a nechápou humor.
0 hlasů
jo,ty semiti zidi,co si hrajou na demokrati.hulvati.cha,cha,cha!shalom.meshugene.
1 hlas
Co ti mám na to říct? Že s něčím se začít musí?... Chválit tě za to nebudu, ale peskovat už taky ne.
1 hlas
Pobreč si, poplakej, zafňukej a bude zas dobře. To se může stát každému, že ho jeho národ takhle demokraticky podvede a zradí vše, v co věřil.
1 hlas
vy byste mel zobat vic toho magnezia a potasia,meshuge.par dni po uplnku a furt vas ten priliv ve vasi vodnatelne palici ne a ne opustit,meshugene.kdyz na to nemate,dejte se dohromady s cervenlou.to je dalsi ajnstajn,kerej to potrebuje jako prase drbani.ty vrozene ashkenazi choroby s vama ale mavaji.cha,cha,cha!shalom.
1 hlas
Pane Hekrdlo, já Vám závidím. Obden nebo dva si v klidu napsat svoje, a pak mít pohodu. Tady v podpalubí, ve strojovně lítáme od jedné porouchané součástky k druhé a sotva stíháme všechno opravovat, nebo alespoň hlídat, abysme nevybuchli.
1 hlas
Dnes 3.dny po volbách jsem potkal několik mladých lidí s plackou Karel for president,je to prý něco jako forma protestu proti zvolení protikandidáta.
1 hlas
Za komančů jsme se všichni měli rádi, a když ne, tak učitel nebo učitelka houkli a byl klid. Měli respekt. Dneska? To je samej frustrát z chronické absence pocitu sounáležitosti k čemukoliv, takže si jí teď dokrmují alespoň nošením placek s růžovým aristokratickým pravicovým pankáčem. Je to smutné. Mládež je vyhladovělá po pocitu sounáležitosti. Nemají ho, protože jim odmalička do hlav serou kapitalistické lži o všespásné konkurenci. I o tu práci se musí bojovat a soutěžit s ostatními. Kdo by z toho nebyl vyfrustrovanej? Jsou to frustráti, tak jim přejte tu chvilku sjednoceného hrdinského boje za pokročilejší, důmyslnější a propracovanější absurditu.
3 hlasy
Nošení té placky dnes je, jako kdyby si tam napsali - jsem blbej. O ničem jiném to nesvědčí.
3 hlasy
To máte jako s tím zločincem, který se podvědomě chce nechat dopadnout. Hloupost volá o pomoc tím, že sebe co nejvíc vystavuje.
1 hlas
ja pamatuju potrhlou ashekenazi babicku mery,co po nas hazela kolem uplnku pullitrovou flasku plnou mlika.neco jak vy.cha,cha,cha!shalom.
1 hlas
Zemna dnes vylezl na vzduch a zase ho museli vodit...
2 hlasy
Teď si představte, kdyby vyhrál Karlík, tomu by museli měnit i plíny!
5 hlasů
Do jeho ochranky budou potřebovat pořádné siláky,podpírat takovou ožralou horu sádla nebude nic pro slabochy.
1 hlas
Je zajímavé, že se Karlík shodl se Zemanem, že vypijí denně stejně a ta hora sádla je stejná na obou stranách!
2 hlasy
Soudruhu Che-Grlovi se pro výplach mozků hodí i Udavač z Těšína... To je charakter a klaďas pro Zemanovy voliče! Ještě, že se odhalení svého udavače Kryl nedožil.
3 hlasy
Zrovna Kryla bych nevytahoval. To byl jen ukřivděnej zbabělec.
0 hlasů
Takováhle urážka národního hrdiny svědčí o tom, že máš v hlavě místo mozku leda tak močku.
1 hlas
"Demokracie prospívá, bez nás a pragmaticky. Brbláme spolu u píva, jak blblali jsme vždycky.
A je to mýlka mýlka soukromá, snad z optického klamu.
Že místo srdce, břicho má.
A místo duše, tlamu."
Karel Kryl, 1993
2 hlasy
A cvičené krysy a volavčí pera
a tak jako kdysi a tak jako včera
i dnešní den znova, zas bojí se slova.....
K.Kryl - Maškary
2 hlasy
jdou cvičení švábi a cvičené žáby, jdou cvičení mroži, a za nimi s noži dál jdou cvičení lidé ...
1 hlas
:-))))))
1 hlas
Ty krávo blbá, neoháněj se Krylem,. Ten ty tvoje gaunery odhalil hned po převratu. Proč asi bylo zakázáno hrát jeho píseně o novodobých zločincích Havlem počínaje a tebou konče !
4 hlasy
Ještě se nerozptýlil kouř ze sfouknutých pohřebních svíček, a už na něj psali pomlouvačné pamflety analyzující jeho polistopadové "politické omyly"...
K pozvracení mi bylo, když jsem to četl. Tuším, že to vyšlo v Reflexu.
3 hlasy
Hekrdlovo tradiční slintání je neskutečný. Ale je pravda, že se alespoň stará o pobavení. Kdybych si alespoň 2-3x týdně nepřečetl jeho bláboly, tak bych byl nesvůj...
Hekrdlo, ptám se poněkolikáté... Kam na tyhle svoje fantasmagorie chodíš?!?!
4 hlasy
To ty nikdy nepochopíš, tvé IQ na to nemá!
3 hlasy
to že vy hloupý dostanete tou škvát hekrdlovinou nažrat, neznamená, že jste jácí inteligenti, když objevíte ty ukryté páky na vás obalené do hloupostí. Tohle je pákař namířený na hloupočke, jako jste vy gábino.
0 hlasů
reálně vzato vy ty páky nevidíte, váš mozek si poskládá přesně to co, co pákař chce a máte z toho pocit, že jste v tom článku objevila něco, co by dokázal jen moudrý, ale opak je pravdou, kdybyste byla moudrá uvidíte ty hloupě obalené páky v blbostech a zjistila byste co je tohle za psaní.
0 hlasů
Ale holt komunisti se musí neustále kalit jako ocel, aby se chovali jako poslušné loutky a drželi pospolu na stejné vykalené urovni.
0 hlasů
Takže gábino, celá vaše vztruktura mozku nemá na to, aby pochopila co jsem napsal, protože sama nechcete, udržujte hlupáky stále hloupé a budou dělat co chceme. Nechceme , aby otevřeli oči, ale pořád a pořád musíme vymýšlet nové cesty jak jim držet oči zavřené. Dobře přeprogramovaná loutka pan Hekrdla dělá to co se smyslem přeprogramování, jako správný přegumovaný jehovsta, který prošel všemi částmi gumování dostal kravatu, kaťata, knihu s jehovou a plní přegumovanou funkci loutky, pro mistry jehovisti nahání s knihou nové hlupáčky.
0 hlasů
Do ulice Politických vězňů!
2 hlasy
Díky pane Hekrdlo, dobré vyhodnocení. Zajímavé je, že ti, co o sobě tvrdí, že jsou chytřejší a obecně prý schopnější, najednou nevidí co je evidentní. Poslední roky tvrdili, že jenom ty "socky" mohou naletět a najednou celá "elita" žere lži, uchyluje se k podpásovkám a dokonce jejich idol nemá ani tolik sebeúcty, aby popřál vítězi. "Socky" tentokrát neposloužily, naopak racionalita chyběla těm "chytrým a lepším".
Celá Schwarzenbergova kampaň byla jen přehlídka snobismu, sobectví a trapnosti.
12 hlasů
Jsem rád, že někdo rozumný nepodlehl masáži srovnatelnou snad jen s podomními prodavači luxů, nádobí a čistících prostředků. Kdyby zvítězil někdo, kdo v kampani použil takové špinavosti, měl bych o budoucnost strach. Takhle je vidět, že Zepter má doma jen asi každý pátý hlupák.
0 hlasů
Tak zase smázli Fendrycha. (Zeman sjednotitel..?)
0 hlasů
Řekl bych, že se smáznul sám. To nebyla glosa, ale blábol.
6 hlasů
Vítej demokrate! Ještě ti moli nesežrali uniformu LM, ty urvo?
0 hlasů
Hele, .lbečku, já navštěvuji diskuzi na Týden.cz a pod stejným nickem podstatně déle než ty. Nějaký Tleskač se tady objevuje tak 14 dnů i s cestou.
Pod zmíněnou glosou bylo pouze několik příspěvků a na rozdíl od tebe jsem ji četl. I když Fendrych napsat umí, tak tahle glosa se mu nepovedla, neměla hlavu ani patu.Pravděpodobně ji stáhnul sám. Obsahově v ní nebylo nic, co by bylo neúnosné.
A příště nenadávej, internetových kašparů tvého typu už je tady vela.
2 hlasy
To už je osud smečky honících psů, že když je po honu, tím spíš neúspěšném, že se psi zavřou zpátky do klecí a krmí se jen tak, aby neztloustli.
4 hlasy
Jenom zbabělý a hloupý Čech, kterým bezesporu jsi, zůstává lhostejný nad omezením svobody slova.
1 hlas
Jebem ti tvoju choru mať, Baryku!
2 hlasy
Čechu, Čechu...
0 hlasů
A na Krétě jsem den a půl vegetil s jedním starý polským stavebním inženýrem. Vybíral tam kontejnery za supermarkety, protože se nepohodl s rodinou. A ještě jednoho poláka jsme na Krétě potkal a ten za mnou občas přišel pogadať. Prima chlapík. Nakonec odjel zpátky do polska, protože už taky nevěděl kudy kam, mezi těma albáncema a bulharama, se kterýma se rval o denní fachu načerno pod nějakým řeckým affendikem.
0 hlasů
Krom Tolkiena a Adamse.
0 hlasů
A moji dva nejoblíbenější spisovatelé fantasy a sci-fi jsou Andrzej Sapkowski a Stanislaw Lem.
0 hlasů
Mimochodem v Aténách jsem předloni v létě na náměstí Syntagma zřídil polní ambasádu, a víš s kým? S jedním polákem. Jmenoval se Andrzej. Kdyby to nebyl úplnej cvok, tak jsme to po 3 dnech nerozdělili. Jenže byl. Ale úplnými kamarády jsme nepřestali být. Každopádně po tom, co jsme to rozpustili, tak mu řekové zbytek jeho ambasády rozebrali jak mravenci a mě se dařilo kupodivu dobře. Nechci se chlubit, píšu to jen proto, abys věděl, že s Polskou mám vztahy dobré a leccos jsem s poláky zažil.
0 hlasů
To bylo míněno na usmířenou, trochu čecho-polštiny. :-)))
0 hlasů
Že svoboda slova existuje potvrzuje, že ty tvoje debility tady na diskuzi zůstavají !
2 hlasy
Potřebujete dietu, anebo byste dočista zvlčili, a pak by vás chytali s lasem a sítí.
2 hlasy
Čistě vzato, mě může být jeden zakázaný článek v českým mediu u prdele. Ale vám by se v makovici měl spusti poplach, to je i o tom, že byste třeba mohli zase začít rejt hubou v zemi. A vůbec nemyslím ekonomicky. I s plným bříškem knedlíků se dá rejt, o to to je bolestnější...
0 hlasů
To je management veřejné demence. Všeho příliš škodí. Až bude zase potřeba udělat z lidí vymaštěné imbecily, tak Fendrych dostane zaplacené přesčasy a bonusy za článek navíc.
2 hlasy
Jsi příliš hloupý nato, abys mohl pochopit realitu...
1 hlas
Mno, jsme na tom přinejmenším stejně. Realita má úplně stejné obtíže s chápáním mě, jako já "možná" s ní.
1 hlas
Zakázaný? Třeba to nebylo je rentabilní, tak to stáhli. Tyden.cz je taky stroj na peníze, jako všechno ostatní kolem, a pokud někdo produkuje šunt, tak ho prostě stáhnou z oběhu. Jak víš, že šlo o "politický zákaz" ty úchyle? Prostě se pravičácký bláboly přestávají vyplácet, protože o ně přestává být zájem, tím spíš, když začínají naši zem prokazatelně poškozovat. Protože jsme znovu za rozhádaný blbce, kteří se nedokáží ani smířit s tím, že si v přímé volbě zvolili Prezidenta. Jsme skutečně za blbce z pohledu zvnějšku. A takoví jako ty a Fendrych tuhle blbost sytí. No tak si někdo řekl, že přece nebude za vydavatele novin pro národ blbců, a přestane je tudíž svými články nadále blbnout. Fendrychovi se řekne, soudruhu Fendrychu, pojďme uklidnit trochu tu mediální vřavu. Až bude potřeba Vašich nesporně kvalitních !!! štvavých služeb, zase Vám dáme více prostoru a volnější ruku.
3 hlasy
Baryku tyhle konzervy asi došly, anebo se začne omezovat jejich příděl. Vy pravičáci jste po nich příliš bujní.
2 hlasy
Týden honí Sedmičku.
Hekrdla má jazyk bližší lidem.
Fendrychovy texty jsou tak složité, že se musí mazat.
2 hlasy
Blbost, Baryku. Ne každá glosa se jejímu autorovi povede. To platí obecně. Týden má to štěstí, že Fendrych i Hekrdla jsou dobří komentátoři. Oba píší naprosto srozumitelně. Rozdíl mezi nimi je pouze v jejich politické orientaci. Hekrdla je komentátor spíše levicový, zatímco Fendrych výrazně pravicový.Fendrych se vůbec nevyjadřuje složitě.Naopak.Někdy úmyslně,ale ke škodě věci se vyjadřuje až primitivně.
3 hlasy
Teď si je národ v přímé volbě konečně nožičkama odkopal, a bude uvažovat jak to zaonačit, aby si umyl prdel.
2 hlasy
Pane Hekrdlo, je to bohužel tak, jak píšete. Politickou situaci lze opravdu shrnout takto prostě, do - v zásadě sprosté a hloupé války o staré podělané plenky, ve kterých jsme tu, alespoň povšechným směřováním a vývojem byli bez výměny zabalení posledních 15 let.
1 hlas
Češi, Češi...
0 hlasů
Pšoncí,pšonci !
2 hlasy
Kdyby se při volební debatě nadhodilo téma Mašíni, to by byla mela. Jakpak by Schwarcenberg obhajoval vyznamenání Mašínů za to, že podřízli svázaného pošťáka a zdůvodnili to bojem proti komunismu. Byl to přece státní zaměstnanec, ne? A tak sloužil komunistům.
6 hlasů
Zase naprosto přesný komentář.
6 hlasů
Hekrdla zas vydává své touhy a přání za skutečnost. Pořád, chudák, nemůže pochopit, že komunistů u nás není 95 % - a nikdy nebude.
0 hlasů
četl jste ten článek ?
6 hlasů
Tahle individua tady opakovaně vyčítají článkům pana Hekrdly nesrozumitelnost (pro ně - přesto přidávají komentáře pár minut po tom, co se to objeví na skle). Oni ani neví, že je třeba i při čtení používat mozek.
1 hlas
K čemu se tu ty blbečku v tom svým pervitinovým rauši vyjadřuješ, to víš jen ty sám. A vsadím se, že ani ty to nevíš.:-)))
7 hlasů
to je dusledek vlastnickych struktur medii u nas,... 3/4 maj Nemci, neco Bakala, a nezavisle BL (britske listy)
5 hlasů
Můžeme být rádi, že tyden.cz nenařídil panovi Hekrdlovi v průběhu a krátce po volbách dovolenou v salaši na Chopoku.
4 hlasy
Fuj tajxl to se nedá číst. humáč!
1 hlas
Chápu, že negramot to má těžký.:-)))
3 hlasy
to byl článek, nebo kalil ocel na koleni?
0 hlasů
Ty jsi asi taky kalil a fest. Tak bacha,ať zase neusneš někde ve škarpě. Na sněhu by to nebylo nic moc poleženíčko a tvůj hlas by příště Karlovi chyběl. Jako ten jeho vlastní....:-)))
4 hlasy
S.Hekrdla-trabant mezi politickými komentátory.Nebo spíš moskvič.
2 hlasy
Ty bys nepoznal dobrýho politickýho komentátora, ani kdyby tě s ním praštili po hlavě. A nejspíš to bude tím, že mořské houby vlastně ani žádnou hlavu nemají.:-)))
6 hlasů
Takových nepoznaných druhů tu je vícero. Jako třeba Prezideeent... Určitě bych mohl pokračovat, jenže nebudu houbu přetěžovat informacemi, už ta dvě e navíc jsou "vošajslich".
1 hlas
Že zrovna Hekrdla (referent PZO Merkuria, tedy organizace prolezlé hodnými strýčky z StB) nám tu bude citovat Pavla Tigrida (tedy člověka nacisty a komunisty nenáviděného), tak takovou drzost bych nečekal.
To ať raději zůstane u jím milovaného Stalina (na jehož obraz chodí čubrnět na sekretariát ÚV KSČ k Vojtovi Falmerovi).
4 hlasy
Člověče, co tady pořád do zblbnutí opakujete, že Hekrdla pracoval jako referent PZO Merkuria. To o něm nic jiného nevíte. Tam byl 3 roky po ukončení studia na vysoké škole.Proč neuvedete,že poté např.pracoval jako pomocný dělník, vedoucí autodopravy atd. Nebo vy jste na tom byl před rokem 1989 hůř?
14 hlasů
Proč mu říkáte člověče?
3 hlasy
Jsem rád, že se svým kádrováckým výlevem hrdě hlásíte k vlastnímu hňupství. Takhle blbí bývali zapálení svazáci na začátku 50. let, ale ti z toho většinou nakonec vyrostli. Já vám z hloubi duše přeju ne víc než 20 let, protože pak je ještě šance, že z toho vyrostete i vy, i když si moc velké naděje nedělám...:-)))
11 hlasů
jo,jene,jsou bubliny a bubliny.martin ma jednu mezi usima.hezky den.
2 hlasy
Leda tak mezi ušima svý tašky, a to ještě jen za předpokladu, že mu do ní budeš právě strkat nos....:-)))
4 hlasy
Takže pane autore; Zeman znamená Kreml. Je to výstižná zkratka, jak voliči pohlížejí na pokračovatele Klausismu. Schwarzenberg znamenal krále, v nostalgickém středověkém zasnění. Kdo je rozenej bolševik, volil Zemana. Právě tenhle pán zosobňuje éru socializmu pro vyvolené a vyvolenější, pro maloměšťáky bez duchovní úrovně, pro vychcánky a čekatele na liz. Kdo volil Schwarzenberga, doufal ve změnu poměrů a novou cestu za kulturou západu.
8 hlasů
V jakou změnu jakých poměrů doufal ten, co volil Schwarzenberga? Můžete konkrétně, prosím? Fakt by mě to zajímalo. A ta nová cesta za kulturou západu - to je co?
7 hlasů
Společenských poměrů. Konkrétně stavu, kdy se podvodník a zloděj dostane do vlády a ta ho chrání pomocí státních zástupců a soudců, kteří by měli být odpovědni jen právu a jeho základnímu duchu - spravedlnosti. Cesta za kulturou západu je právě tohle, soudružko Marcelko.
0 hlasů
tak proc se KS neprosadil, dys s nim by to bylo tak sqwely ?!
5 hlasů
Ovocenka očividně znamená těžkou imbecilitu.
7 hlasů
pisete z vlastni zkusennosti,meshuge?cha,cha,cha!shalom.
1 hlas
Tak, tak, z vlastní zkušenosti. S ovocenkou....:-)))
Ale takových klinických případů je tu víc, že, mešuge ajnštajn?:-)))
6 hlasů
V BL je článek, kde zase perlil pan Hřebejk http://www.blisty.cz/art/67241.html
3 hlasy
no pekne se nam ta "elita" odkopava ... plna huba demokracie, ale jen kdyz je po jejich
3 hlasy
a ted vy perlite tady.jak je videt,mel jsem PRAVDU,kdyz jsem volal po odlozeni voleb za uplnek.vas to jeste drzi.pomaly odliv?cha,cha,cha!shalom.meshuge-ajnstajn.
0 hlasů
Spíš to drží vás, ale nakonec si zvyknete. A za pět let si dáte nášup...:-)))
1 hlas
Víš o tom, jak moc se citováním PL ztrapňuješ? Za chvíli vytáhneš i Adama B. Bartoše, předpokládám...
2 hlasy
A ty pak toho Bartoše přebiješ Slonkovou a Kubíkem...:-)))
2 hlasy
,,,mám trošku problém s tím, koho označit za osobnosti..Třeba od pana Svěráka je husté, jak se angažoval, byl osm let v KSČ a s tím se nechlubí..Karlovi se podařil majstrštyk, když dokázal přesvědčit veřejnost, že Kalouska viděl jenom jednou na recepci, a to mu vynadal, že je levičák. To je naprosto dokonalé, to se každému nepodaří..Peake vládu nepoloží, i kdyby nedostala žádnou funkci..Ta to nepoloží, i kdyby nebyla vůbec nic..
4 hlasy
z prezidentskych voleb zustava hlavne a predefsim na 5 let zeman,martine.i kdyz je daleko lepsi,podle meho nazoru,nez fischer s dinzbirem dohromady,mohlo byt lepe.pokud jde o stareho seidla,krugmana a spol.se kterymi porad mavate,rozhlednete se.s krugmanem se chce amerika prozrat k prosperite.skonci s dalsi bublinou a vymarem navrh.spis se ucte u svycaru.srovnatelna zeme,populace,dluhy.rozdilna uroven.tam jsme mohli byti,nebyt '48.ted to holt vezme nejaky cas a vase pritrouble brepty tomu nepomahaji.proc nezkusite neco v zanru cervene knihoviny apod.?hezky den.
2 hlasy
Je spousta lidí, kteří začínají být alergičtí na vás...
1 hlas
Snadná pomoc, nelezte sem.
3 hlasy
Já se hlásím, právě jsem si ten pupínek rozškrábal :-)
2 hlasy
Ovocenka, rozškrábal.
Idiot, nebo idiotka, už se v tom nevyznám.
0 hlasů
U tebe to není pupínek, ale nádor na tom, co máš místo mozku.
3 hlasy
Převzato z PL a taky se mi tomu nechce věřit. Ovšem po hysterii naší kulturní fronty okolo hraběte...
Nečas, proti prezidentu Zemanovi.
Podle tajných služeb nejmenované země jsou zaznamenány telefonní hovory a lokální odposlechy, kde Petr Nečas jednal o možnostech vyčlenění několika desítek milionů korun na rozsáhlou kampaň proti levici a prezidentu Zemanovi, zvolenému 2 700 000 obyvateli Česka.
Úkolem je najmout skupinu lidí, která... by vypracovala strategický plán, který bude ovlivňovat studenty a vyvolávat protestní demonstrace proti Miloši Zemanovi.
BIS dostala za úkol najít v minulosti pana Zemana něco, co se bude hodit jako argument pro svržení prezidenta ještě před přísahou, proto je v historii přísaha nařízena až za nejdelší dobu po měsíci, aby ODS a TOP09 měly čas zpracovat davy fanatiků a zklamaných voličů.
Demonstrace mají být doprovázeny aktivní a intenzivní kampaní v médiích o tom, že Zeman směřuje do Moskvy, o hrozbě socialismu a zvýšenému vlivu komunistů.
Pozor na akce na vysokých školách. BIS dostala úkol zpracovat cca 100 studentů k tomu, aby aktivně působili v tomto duchu na fakultách.
Tohle není výmysl, to je spiknutí TOP09 a ODS proti demokracii v České republice!
Akce se má napojit na demonstrace proti člence KSČM v krajském zastupitelstvu.
ODS aTOP09 je vážně ohrožena, pokud prezidentem bude Zeman, protože ten se chystá podpořit došetření trestných činů ministerských úředníků za TOP09 a ODS při defraudaci dotací z EU!
Pokud totiž padne vláda ODS a TOP09 což hrozí, pak policie začne znovu otevírat kauzy CASA, Opencard, Promopro, IZPI a řada členů ODS a TOP09 a současných špiček vlády, bude zatčena a vyšetřována nejen ze strany Česka, ale také za četné a rozsáhlé podvody v čerpání dotací přes fiktivní podvodné firmy kolem TOP09 a ODS, které tahaly z EU miliardy korun na dotacích na neexistující projekty.
Připravte se na masivní kampaň a poslední pokus české pravice o svržení prezidenta Miloše Zemana!
Tyto informace jsou ze zdrojů organizací, působících mimo ČR, které mají za úkol sledovat rizika a ohrožení demokracie ve státech EU a jsou naprosto pravdivé!
13 hlasů
a rano jste se probral s rukou v jedom a s nohou v druhem nocniku,pocurany.cha,cha,cha!shalom.meshuge ajnstajm.
1 hlas
Tak nějak to jistě je.Nečas bojuje proti bajkám o případném ústavním puči,preventivním fašistickým pučem.
3 hlasy
uplnek byl 27ho.no tak!!a vy jste volil podle navodu pana vandasa,muj pritroubly meshugene.a furt na ne nadavate,ajnstajn.s vama zidama semitama je sranda.cha,cha,cha!shalom.ajnstajn.
0 hlasů
Parlamentní listy jsou stejně spolehlivej zdroj jako Britské listy nebo Fragmenty. Tím bych se raději moc neoháněl.
0 hlasů
No jistě daleko spolehlivější jsou LN, Respekt nebo HN, vy chytráku.
5 hlasů
V porovnání s Parlamentními a Britskými listy, Fragmenty a Deníkem Referendum jde o žurnalistické skvosty. A to, vzhledem k jejich úrovni, je žalostné.
2 hlasy
Další Hekrdlova píčovina. Na toho člověka jsem mimořádně alergickej.
5 hlasů
dočetl jsem až k podnadpisu jak se kalila ocel, ale to už ta nechuť z toho " škváru " a teď uvidíte ten slogan jak se kalila ocel, to byla stopka! Tohle už je moc. Tohle jste museli číst za komanču? Takovéhle překrouceniny? Se nedivim že se dotedka ty lidi z tej minulosti nevymotali!
1 hlas
tohle fakt dokáže jen komanč, překroutit uplně očividné a rádobysmyl pokrouceniny choré mysli má vysvětlit jáká ocel, no fuj! Asi naposled jsem se pokoušel číst tohohle pána! To je pro jinou baštu pokroucených lidí!
0 hlasů
Jo, to je Hekrdla... bohužel.
0 hlasů
Prosím tě, ty a číst Martina Hekrdlu? Vždyť ty bys nepřeslabikoval bez chyb ani: Ema má mísu. Máma má maso. Ó, my se máme!
3 hlasy
chtěl sem ti něco napsat, ale už nevim co, nějak mi za to nestojíš
0 hlasů
Napsal bys, napsal.... Kdybys to uměl....:-)))
0 hlasů
Tak si zapal jonta a budeš zase v pohodě.
0 hlasů
Tak proč sem vůbec lezeš, trotle? Nebo je to tím, že M.H. zase trefil hřebíček rovnou na hlavičku a tebe právě to neskonale sere?:-)))
4 hlasy
Skoro bych se vsadil,že je to Hekrdlovi úplně jedno.Je spokojenej s tím,že mu fandí inteligentní,slušní lidé.
7 hlasů
Jasně že mu to je jedno. Ale žádného inteligentního fanouška tu vskutku nevidím.
3 hlasy
Vsadím se, že Martin má vyšší IQ než celý sobotní osazenstvo Lucerna music baru i s tebou a ovocenkou dohromady.:-)))
6 hlasů
Bodejť bys ty viděl.Zvrácený charakter má i převrácené vidění reality.
6 hlasů
Lepší zvrácenej charakter než prvoplánový nadšený budovatel, Švorci...
2 hlasy
Náramně zábavná etuda z Bohnických zahrad, anebo výročního zasedání spolku neústupných skeptiků Sysifos.
0 hlasů
Ohó, velký pozor! Nikdy jsem se za boha nepovažoval, to udělali až po mé smrti. Důsledně jsem trval na titulu "princeps". A co se týká kumpánů, byli úplně stejní - Lepidus byl slabý poražený generál a Antonius ukřivděnej, že se na něj Caesar vykašlal v závěti. A po tom nezdařeném egyptském dobrodrudružství úplně odepsanej. (zábavné odlehčení :-) nevěřím, že právě kvůli Antoniovi by měl výčitky svědomí)
2 hlasy
Už jsi si odpustil to,jak jsi se zbavil svých kumpánů z druhého triumvirátu,Auguste?
Ještě jsi pořád Bohem,Auguste?
3 hlasy
...vážený pane pusťte si ze záznamu Hřebejka a uklidněte se....
0 hlasů
Klídek, já jsem klidnej. A i tak budu tvrdit, že je to srajda, co odpovídá Hekrdlovu mozkovému potenciálu zakrnělého mloka.
0 hlasů
Vedle tebe i zakrnělej mlok by vypadal jako žhavej kandidát na nobelovku.
3 hlasy
Tak ho nečtěte!
4 hlasy
obcas clovek nahledne i do cervene knihovny,pi.vandasova.cha,cha,cha!shalom.
1 hlas
A co na to naše "kulturní fronta", naši milovaní a nyní tak frustrovaní umělci? Stolici a menstruaci mají již pravidelnou?
7 hlasů
Copak naši umělci, ti vždycky vědí, na kterou stranu se přidat..
Co se týče stolice, tak to bychom se museli zeptat. :D
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E9NcAzWoDGs
4 hlasy
Duo vtipálků... ještě teď se vašim geniálním žertům směji.
1 hlas
Jak je vidět z reakcí ukřivděných "kumštýřů", talent není rozum ! Myslí si snad "vyvolení", že přes jejich odpor k lůze, která volila jinak, už tu samou lůzu nebudou potřebovat k naplnění sálů a divadel ?
Pan Svěrák, Menzel, Hřebejk a další, se tímto zapsali do dějin a myslí lidí víc, než všechna jejich díla dohromady. Pohřbili tím veškerou svou lidskost, za kterou jsem je měl rád a které jinak mají ve svých uměleckých vystoupeních habaděj. Pro mne je to obrovské zklamání !!!!
15 hlasů
Naprostej souhlas! Taky mám s nima nějaký osobní zkušenosti, když chodili žádat o sponzoring na ty svoje projekty, jako umělci naprostí profíci, ale charakterově a jinak, no mírně řečeno... :-)
3 hlasy
Naprostý souhlas. Jenom dodávám, že podle mého je politická angažovanost umělců a otevřená podpora politikům - mírně řečeno - projevem naprosté neprofesionality. A pokud si dokonce po prohře svého favorita neodpustí jedovaté poznámky na adresu voličů protivníka,pak už se - opět mírně řečeno- jedná o naprosté imbecily.
4 hlasy
On kdokoliv z vámi jmenovaných mluvil o nějaké lůze?
Proč by někdo, jehož kandidát prohrál, měl jeho podporou pohřbít jakousi lidskost? Prostě měli jiné priority než vy, nic víc.
Já sice například Bohdalovou nějak nemusím, ale bez ohledu na to, že postávala se Zemanem, její výkon ve filmu Ucho (spolu s Brzobohatým) je v mých očích jejím výkonem životním. Hůlka je mi ukradený (na muzikály nechodím), Dejdar v Ypsilonce i ve Zdivočelé zemi skvělý, Slováček je dobrý muzikant (charakter vždy mizerný), atd., prostě volili jinak než já, tím to končí.
Jo, pokud máte obavu, že na Svěráka, Vetchého, Trojana, atd. nikdo chodit nebude, tak si uvědomte, že Karlovi dalo svůj hlas 2.241.000 voličů, takže se tolik o přízeň bát nemusí (i když nepředpokládám, že by do Činoheráku nebo do Dejvického chodili lidé kvůli svému politickému názoru).
Tak to neberte tak vážně, chlape!
0 hlasů
Přes dva mil. voličů? Nezapomeňte, že KS volilo i 85% vězňů a dokonce i bezdomovci, jak psali tady na Týdnu a ti do divadla a na koncerty nechodí :-))))
0 hlasů
Hřebejk zcela jednoznačně a nepopiratelně ano, ale v jeho případě mě to ani nepřekvapuje, ani nemrzí. Vždycky jsem si o něm myslel, že je to hovado, a on to teď akorát definitivně stvrdil.
6 hlasů
No, pokud pro Vás slova o stbácích lhářích a podvodnících. kteří dostali Zemana na Hrad nejsou pohrdáním lidmi, pak prosím. A pokud máte dojem, že se divadlo hraje jen v Prazem tak prosím pěkně ! Jako rockový muzikant Vám musím sdělit, že převážnou část mých výdělků tvoří vstupné ze šňůr po celé ČR. Pokud jste četl pozorně, napsal jsem, že talent není rozum. O kvalitách umělců Vámi jmenovaných jsem nikdy nepochyboval. O jejich morálních vlastnostech mám své pochyby i z osobní zkušenosti. Takže asi tak.
3 hlasy
kdyz ma nekdo jiny nazor a voli jinak nez vy,tak pohrbiva svou lidskost?a zapisuje se do dejin?vy musite byt poradne prastenej sifonerem,ajnstajn.skoro jako roko-loko.cha,cha,cha!shalom.
2 hlasy
Pardon, že to musím napsat, ale vůbec nechápete ani to nejzákladnější, o čem je řeč. Jejich právo volit někoho jiného jsem nijak nezpochybnil. To, že jsem nevolil K.S., a proto jsem /podle nich/ závadný občan, to jsou jejich slova. Možná jste chytrý člověk, ale podle toho, co jste napsal soudím, že jste vůl !
3 hlasy
To, že má někdo jinej názor, mi nevadí. Když ale někdo pocit vlastní frustrace z volební porážky svého favorita ventiluje prohlášeními, že ti, kdo nevolili knížete, jsou tupá chátra a verbež, tak si zasluhuje akorát tak pár přes tlamu.
6 hlasů
ing Miloš ZemanCSc je nejinteligentnějši politik v ČR. ing Miloš Zeman neukazuje občanum ČR fakač, nema nemanželské ditě, netanči na hrobech statniku, nekope do aut novinařum a nefackuje je, neběha nahaty s vakuovou pumpou po Toskansku a proto ho lidi maji moc radi.Už aby ing Miloš Zeman usedl na prezidenské křeslo.
6 hlasů
Roko-lánku, v tom příspěvku už chybí jen vaše oblíbená věta o tom, že by každá žena chtěla mít dítě s ing. Zemanem... anebo to podle vás platí jen v tom Paroubkově případu?
Přes značné výhrady, jaké vůči Zemanovi mám, jej přesto považuji za natolik inteligentního a přes značný narcismus sebekritiky schopného, aby se nad naivní adorací podobného typu poněkud ironicky pousmál.:-)
3 hlasy
13.11.2024 12:00
Jak se proměňují hry a jejich význam v mezigeneračních vztazích a jak mohou spojovat rodiny? Nejen na tato témata odpoví Alice Kavková, herní archeoložka, která se proslavila... více
Měna | Množství | Kurz |
---|---|---|
EUR | 1 | 25.33 |
USD | 1 | 24.057 |
GBP | 1 | 30.413 |
CHF | 1 | 27.245 |
JPY | 100 | 15.579 |
Měnová kalkulačka
Nejdiskutovanější názory
Jindřich Hegr (15 hlasů) 29.01.2013 16:13
Jak je vidět z reakcí ukřivděných "kumštýřů", talent není rozum !...
Přemysl Kadlec (14 hlasů) 29.01.2013 17:23
Člověče, co tady pořád do zblbnutí opakujete, že Hekrdla pracoval...
Xaver Traper (13 hlasů) 29.01.2013 16:27
Převzato z PL a taky se mi tomu nechce věřit. Ovšem po hysterii naší...
Alice Černá (12 hlasů) 29.01.2013 20:41
Díky pane Hekrdlo, dobré vyhodnocení. Zajímavé je, že ti, co o sobě...
Jan Červenka (11 hlasů) 29.01.2013 17:12
Jsem rád, že se svým kádrováckým výlevem hrdě hlásíte k vlastnímu...