Zapomeňte na tribuny, zapomeňte na obrazovky. Letos se několik vyvolených fanoušků Formule 1 ocitlo přímo v srdci dění. Značka VELO ve spolupráci s týmem McLaren Formula 1 otevřela dveře svého ikonického McLaren Technology Centre v britském Surrey.
V rámci kampaně “Live Your Fandom” získalo devět superfanoušků z různých koutů světa – včetně České republiky – jedinečnou možnost nahlédnout do zákulisí týmu, který patří k legendám motorsportu.
Vybraní výherci ze Spojeného království, Rumunska, Mexika a České republiky se na jeden den proměnili z fanoušků ve skutečné zasvěcence. Prošli exkluzivní prohlídkou technologického centra, setkali se s CEO McLarenu Zakem Brownem, a dokonce se zapojili do kreativního workshopu, jehož výsledky se stanou inspirací pro nadcházející projekty. Zlatým hřebem dne pak byla diskuze s pilotem Lando Norrisem, který s fanoušky sdílel své postřehy z tratě i zákulisí života profesionálního závodníka.
„Naši fanoušci jsou pro nás nesmírně důležití, a proto jsme chtěli umožnit několika z nich zažít McLaren z úplně jiné perspektivy. Díky spolupráci s VELO se nám to podařilo,“ uvedl Matt Dennington, jeden z vedoucích obchodního oddělení McLarenu.
Český vítěz Tomáš: „Nikdy jsem nic nevyhrál, ale teď jsem tady“
Mezi šťastlivci nechyběl ani český zástupce Tomáš, který si zážitek z McLarenu užíval naplno: „Je to pro mě obrovský zážitek. Když jsem viděl Zaka Browna a jeho vášeň, cítil jsem, jak je opravdová. Vždy, když je pátek a startuje závodní víkend, tři dny žiju jen tím, takže když jsem viděl výzvu pro fanoušky VELO a McLarenu, hned jsem se přihlásil. Nikdy v životě jsem nic nevyhrál, ale teď jsem tady. Obrovské díky VELO a McLarenu za tento úžasný a nezapomenutelný zážitek.“
Podle Luky Angiolilla, globálního šéfa partnerství společnosti BAT, která značku VELO zastřešuje, je cílem projektu přenést fanouškovství na novou úroveň. „Naším cílem je vytvořit silný pocit sounáležitosti skrze motorsport a umožnit fanouškům stát se aktivní součástí dění,“ uvedl Angiolillo.
Kampaň Live Your Fandom ukázala, že fanouškovství není jen o sledování závodů, ale i o sdílení vášně a inspirace. Pro Tomáše a další účastníky zůstane tento den nejen splněným snem, ale také připomínkou, že opravdová vášeň může otevřít dveře i tam, kde by to člověk nečekal.