Superbrands: české značky mají talent i v roce 2014

22. 9. 2014 15:14
Petr Vondráček, moderátor Tribute Eventu
Petr Vondráček, moderátor Tribute Eventu

Noví hrdí nositelé byli vyhlášeni na slavnostním Tribute Eventu. Mezinárodní program Superbrands ale nemusel nové nositele ocenění Superbrands pro rok 2014 hledat - ocenění prošli náročným třífázovým hodnocením odborné poroty i široké veřejnosti.

Poprvé se vyhlašovaly dvě kategorie: Consumer Superbrands a Business Superbrands. "Rozdělení reflektuje velký zájem českých firem o toto prestižní ocenění, které pro své výrobky chtějí získat," říká Roman Sovják, ředitel programu Superbrands pro Českou republiku. "Značky o sebe umí pečovat, a jejich manažeři se už naučili, že vnímaná kvalita je základ dobré pověsti - která je marketingovým nástrojem k nezaplacení."

Pavel Brabec, prezident AČRA a člen Brand Councilu Superbrands, předává Michalu Riegelovi ze společnosti Bohemia zvláštní cenu Superbrands Special Award.   Superbrands: české značky mají talent i v roce 2014   Petr Vondráček, moderátor Tribute Eventu

A rozhodně bylo z čeho vybírat - na českém trhu totiž působí více než milion obchodních značek! Tento projekt nemá svým rozsahem v České republice obdoby," říká Andras Wiszkidenszky, regionální ředitel Superbrands pro Střední a Východní Evropu. Do elitního klubu Superbrands  není možno nikoho nominovat - výběru se v několika úrovních účastní Úřad průmyslového vlastnictví, společnost Bisnode (nominace na základě hospodářských výsledků), GfK (spotřebitelský průzkum) a odborná komise Brand Council, složená z prefesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Značky se hodnotí podle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, akceptace inovace či prestiž.

Brand Council Superbrands 2014 (odborná porota)   Držitelé ocenění Superbrands 2014

V průběhu večera se křtila také ročenka Superbrands 2014, ke které napsal předmluvu ministr financí Andrej Babiš: "Jsem přesvědčen, že se nacházíme v době zlomu, kdy český stát začne opravdu přát těm firmám a lidem, kteří vytvářejí konkrétní hodnoty, vyrábějí české výrobky z českých produktů a zaměstnávají české lidi. Soutěži Superbrands každopádně přeji vše nejlepší i do dalšího ročníku."

Další informace o programu Superbrands viz www.czechsuperbrands.com.

Naše nejnovější vydání

TÝDENInstinktSedmičkaINTERVIEWTV BARRANDOVPŘEDPLATNÉ