Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Humanita
Ruský konvoj se blíží k Ukrajině. V Kyjevě roste nervozita
13.08.2014 09:35 Aktualizováno 13.08. 12:30
Ruský konvoj takřka tří stovek kamionů s humanitární pomocí určenou pro východní Ukrajinu se dnes po zastávce ve Voroněži opět vydal k hranicím s Ukrajinou. Kolona by podle plánů mohla ve čtvrtek dorazit do ukrajinského Luhanska, který je pod kontrolou proruských separatistů. Zda se tak ale skutečně stane, není jasné.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Bob Kadet
14.08.2014 10:57
Vidlak
Mám li parafrazovat nácka Jaceňuka, tak ze strany ukrajinské armády a dobytků (těm zvířatům se omlouvám) z Národní gardy létají na civilisty rakety a dělostřelecké granáty, a Rusák tam chce místo nich civilům dodat potraviny. Takový propagandistický tah poradci nácků z CIA nemohou připustit.
0 hlasů
Alois Ratzinger
14.08.2014 08:32
Ratzinger
Ano, nacistická vláda v Kyjevě je nervózní, protože ona nepotřebuje, aby na východě zůstalo původní obyvatelstvo. A co šmejd Pánek a jeho člověk v plísni? Putin je opravdový frajer a Rusové opravdu mají být na koho hrdí.
1 hlas
Victor z Ovieda
14.08.2014 08:06
Victor
Kyjevká vláda nechce pustit humanitární konvoj proto,protože chce zdecimovat co nejvíce ruské obyvatele Ukrajiny dříve,než tam zasáhne OSN.Tedy jestli to Amíci povolí,nejdříve se jich OSN musí samozřejmě zeptat.
2 hlasy
Petr Vonásek
14.08.2014 07:51
EFALS
Ministr Avakov a posléze i premiér Jaceňuk včera tvrdili že humanitární konvoj z Ruska na Ukrajinu nepustí,zřejmě chtějí ten zbytek zdecimovaných lidí nechat vyhladovět a bez vody a elektřiny.
2 hlasy
Karel Nový
14.08.2014 06:35
Q0007
Zajímavý rozdíl...
USA a EU v současnosti posílají zbraně kurdům tzn. logistika ani peníze nejsou problém.
USA naposledy poslali do Charkova armádní vybavení za 4.5 mil. $ tzn. logistika ani peníze nejsou problém.
Celý svět ví, že v Doněcku živoří tisíce civilistů a další statisíce jsou v Rusku odkázáni na jeho pomoc.
A USA a EU?
Že by alespoň něco nabídli?
NE!
Ohledně pomoci jsou ticho a když něco, mají tu drzost kritizovat Rusko, že chce pomoct. Hnusné!
7 hlasů
Frantisek Vokurka
13.08.2014 22:46
l0l
obavam se, ze putin opet vydrbal se zapadem. nepochybuji o tom, ze humanitarni konvoj posila z vypocitavosti a kalkulem do budouci geopoliticke hry.
vyrvavani panacku z eu/kyjeva ted nicemu nepomuze, kdyby nebyli tak nabubreli a videli si alespon na spicku nosu, tak jim mohlo uz davno dojit, ze putin neni vecne ozralej jelcin a ma moc dobre spocitany a dopredu vymysleny co udela. viz sankce na jidlo. ruska v klidu a pohode nakoupi jidlo jinde a mozna i levneji, ale eu se nadprodukci zadavi a bude ji to stat dalsi penize a ztratu trhu zatimco se to ruska absolutne nedotkne.
vadi mi ta strasna kratkozrakost zapadu a jeho naivni predstava, ze kdyz zadupou v bruselu, tak se cely rusko polozi a bude prosit za odpusteni. na rusku si doposud vylamali zuby vsichni kdo se s nim chteli popasovat.
1 hlas
Josef Lustig
13.08.2014 21:38
Andersen
Kdyz se Putinovy nepodarilo vychodni Ukrajinu ukrast jako Krym, tak se aspon pokousi s humanitarni pomoci, kterou od neho nikdo nevyzadal, alespon rozvracet to co nyni tam existuje. Na invazi nema dost odvahy z nasledku, tak alespon protahovat porazku povstalcu a teroristu.
1 hlas
Anička Nová
15.08.2014 12:29
vevera
"Rozvracet to, co nyní tam existuje"? To myslíš vážně? To už se nedá víc rozvracet.
0 hlasů
Alois Ratzinger
14.08.2014 08:35
Ratzinger
Ty hňupe, douč se nejdříve gramatiku. My sice víme, že jsi nedovzdělaný polodementní čistič záchodků, ale základy my jsi zvládnout mohl. I když.....
0 hlasů
Josef Lustig
13.08.2014 21:40
Andersen
Und jetzt schreit alle, dass ich nicht tschechisch kann :)))... mir kommt es auf ein i net an :)))
1 hlas
Bob Kadet
14.08.2014 10:45
Vidlak
Emigrantskej germanskej xindle, strkej si ten rypák do německejch diskuzí!
0 hlasů
Jan Karel
13.08.2014 23:09
Jan7
Listigu, Lustigu, nějak jste to nedomyslel. Intervenci Ruska na Ukrajinu potřebuje především EU a USA. Tím, že Rusko intervenci odmítá kazí jim plány. To je evidentní.
Představte si ten problém u nás po revoluci. Slovensko chce samostatnost a tak je okupováno Československou armádou. Slováci by asi nebojovali a Češi by Slováky začali vraždit a bořit jim města s tím, že chtějí uchovat celistvost státu.....
Ještě, že Klaus měl rozum !
2 hlasy
Jan Karel
13.08.2014 23:14
Jan7
JO a ještě, až USA vrátí Kosovo, mohlo by Rusko vrátit Krym.
3 hlasy
Anička Nová
15.08.2014 12:32
vevera
Historicky byl Krym mnohem déle součástí Ruska, než Ukrajiny. Tak nevím, komu ho chcete vracet. Krym je tam, kam patří.
0 hlasů
Jiří Holý
13.08.2014 21:25
Jirka67
Všichni se ptají co tam vezou,mně spíš zajímá co chtějí odvézt zpátky.
1 hlas
Jiří Holý
13.08.2014 20:26
Jirka67
Čím nás Rusko ještě překvapí.Díky cenzuře to neví ani v Rusku.
3 hlasy
Petr Homolac
13.08.2014 19:55
Petys
Bez espézetek se jezdí jen v Rusku a na Krymu. Ukrajinci prostě neoznačený kamiony s ruskejma ožralejma řidičema nemohou pustit na evropské silnice. To Rusové opět nedomysleli.
2 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 19:15
jaan
Tak již i na ČT1 ukazují zvěrstva nácků z Kyjeva páchaná v Doněcku a ten hajzl mluvčí z Kyjeva si dovolí kecat, že na civilní cíle náckové nestřílí a prej chrání infrastrukturu, je to odporné fuj
5 hlasů
Pavel Šimurda
13.08.2014 18:10
Schico
..můj staříček byl legionář na sibiřské magistrále...a psal Paměti....každé město dobyli za sud másla a dva kartóny cukru...větší město musel být extra kartón pro starostu i velitele krasnoarmejců....krasnoarmejci prodali železniční stanici i za krém na boty...
2 hlasy
Pavel Kolář
13.08.2014 19:47
Karl
No, já mám v knihovně několik knížek z první republiky o legionářích, většina pochází z jejich pera, a nic takového jsme se v nich nedočetl. Moc "děkuji" za objevné inrormace po sto letech...
2 hlasy
Pavel Šimurda
14.08.2014 09:22
Schico
..psalo se v té tvé literatuře i o kořalce a alkoholismu...staříček psal, že v Rusku bylo těžké nedostat tu nemoc...notoristický alkoholismus...
0 hlasů
rené pawlitte
13.08.2014 18:54
messi
v tom ses probudil kompletně mokrý
0 hlasů
Stepan Pruckner
13.08.2014 18:30
SPruckner
vypada to, ze Putinovy opravdu vidíte do talire, no ale kez by mu to nevyslo
1 hlas
Jaroslav Slovan
13.08.2014 17:58
KOUMAK
Nezapomeňte o příštích volbách, co za zkurvence jsme zvolili svojí pasivitou. Jsou to psychopati, úplně mimo realitu, nebo to nejsou ani lidi. Myslete na ně, až půjdete k urnám!!!:
http://czech.ruvr.ru/2014_08_13/Rusko-obvinuji-z-humanitarni-agrese-2139/
4 hlasy
Pavel Šimurda
13.08.2014 17:52
Schico
..já to říkal..už při olympiádě...víte, že jsem to říkal...
2 hlasy
Pavel Šimurda
13.08.2014 17:57
Schico
..v září roku 1989 za mnou přijeli soudruzi z I. správy STB až z Prahy na nejvyšší úrovni až do Tesly do Rožnova...zeptat se...co to jako má znamenat ...ti dederóni na tom velvyslanectví v Budapešti....a já jim říkal ..."...a to jich, soudruzi, máte ještě 10 tisíc in der Hohen Tatra.."...se nasrali, urazili a se slovy..."..tebe ta prdel taky jednou přejde, soudruhu..." odešli...do dějin...
1 hlas
pes ozzy
13.08.2014 17:51
pesozzy
Prečo by tam Rusko takýmto spôsobom viezlo zbrane...??? ak by ich tam chcelo dodať, povstalci kontrolujú ccm 150 km hranice z Ruskom tak by ich tam v kľude dodali akékoľvek množstvo. Celé mi to pripadá len ako zabrániť medzinárodnej verejnosti zločiny ktoré tam Kyjevská chunta napáchala a Rusko by sa pochopiteľne o zverejnenie týchto záležitosti postaralo a tomu treba zo strany Kyjevskej chunty zabrániť....
4 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 17:19
jaan
Server Aktuálně.cz přináší svědectví obyvatel východní Ukrajiny. Podle nich se ukrajinská armáda chová jako dobyvatel, a to prý vede čím dál více lidí k příklonu k Rusku. Doněck podle nich připomíná válečný Stalingrad. A oni sami říkají: „Nechceme žít v zemi, která nás zabíjí.“ V zoufalství a strádání přibývá v Doněcku lidí, kteří začínají sympatizovat s Moskvou a doufají v její pomoc. Pokud s tímhle ruský prezident Vladimir Putin (s přispěním Kyjeva) počítal, tak mu tento scénář podle generála Jiřího Šedivého vychází přímo dokonale
7 hlasů
Pavel Kolář
13.08.2014 19:51
Karl
V Mladé frontě se začali bát, že se zase zesměšní, tak začínají měnit informační strategii. Je to podobné, jako když mladofronťáci bubnovali do války proti Saddámovi, taková zaslepenost byla až neuvěřitelná. No, a za dva roky jako většina ostatních médií prozřeli a začali psát úplně opačně. Že prý invaze do Iráku byl omyl. Psali to titíž novnináři včetně Gazdíka.
3 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 17:13
tyden001
ze ale musi byt USA poradne nasrany.
Mysleli si, ze maji na humanitarni pomoc patent. Ve skutecnosti to bylo bombardovani.
Tak Rusove prisli s vlastniverzi, 2 tisice tun potravin a leku, ale to se Velkemu mirotvorci tuze nelibi :-)))
a mistni rudi trollove kvici a kvici, jen dokud Kyjev plati :-)))
4 hlasy
Rolf Edelmann
13.08.2014 17:38
Rolfie
Promluvil kremelský troll Tydýt-Tydýt :)
1 hlas
tyden tyden
13.08.2014 18:34
tyden001
typicky prispevek priznivce Kyjevske junty.
k veci, pbsahujici nove informace...
2 hlasy
Rolf Edelmann
13.08.2014 18:40
Rolfie
Tydýt-Tydýt, kremelský troll, český komik :)
2 hlasy
Josef Lustig
13.08.2014 17:07
Andersen
Takhle ro vypada, kdyz zhar je clenem zachraneho sboru hasicu.
1 hlas
rené pawlitte
13.08.2014 17:09
messi
to je jako vyzbrojit Taliban a pak proti němu bojovat
2 hlasy
Josef Lustig
13.08.2014 17:17
Andersen
Tam se bojuje jeste se zbranema, ktere dodaval teroristum komunisticky Ostblock. A jinac Rusko dodava na Blizky vychod zbrane stale.
1 hlas
rené pawlitte
13.08.2014 18:58
messi
a jejich odboj byl do jisté míry organizován rozvědnými organizacemi Spojených států amerických (CIA) a v menší míře Pákistánu (její Inter-Service Inteligence) popř. dalších zemí.
V roce 1985 pozval americký prezident Ronald Reagan zástupce Tálibánu do Bílého domu na jednání o vzájemných vztazích.
2 hlasy
pes ozzy
13.08.2014 17:54
pesozzy
čomu chlape ty rozumieš, nepoznáš základné fakty...
1 hlas
Josef Lustig
13.08.2014 18:15
Andersen
Das stimmt, das ist wahr, slowakisch verstehe ich kein Wort. :)))
1 hlas
pes ozzy
13.08.2014 17:53
pesozzy
čomu chlape ty rozumieš, nepoznáš základné fakty...
0 hlasů
Jan Bulva
13.08.2014 17:22
jaan
máš v tom hokej, Taliban vyzbrojovali a cvičili soudruzi z USA proti CCCP, Rusko tohle amíkům neoplácí
2 hlasy
Rolf Edelmann
13.08.2014 17:37
Rolfie
Vy jste z těch komunistických schůzí úplný pako, říkáte pak soudruh každýmu. :)))
Nejste poručík Troník z Černých baronů?
"Do západoněmeckého obrněného transportéru se vejde dvacet až pětadvacet západoněmeckých soudruhů, vy tupci!" :))
2 hlasy
Josef Lustig
13.08.2014 17:05
Andersen
A zase Rusove nedodrzuji mezinarodni zvyklosti. Jsou to agresivni lemplove.
2 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 17:19
tyden001
A zase Ukrajinci nedodrzuji mezinarodni zvyklosti. Jsou to agresivni lemplove.
a navic lustig je tuplovanej :-)))))
1 hlas
Josef Lustig
13.08.2014 18:17
Andersen
Vomacko, ty jsi skutecne "intelligenzbestie" :)
2 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 18:37
tyden001
s debilama typu lustig to proste jinak nejde:
lustigu, ty jsi skutecne "intelligenzbestie" :)
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 16:58
jaan
Ruský raketomet zabíjí hořícím vzduchem a vakuem. Ničit bude v Iráku Irácká armáda dostala do výzbroje nepříliš známý, ale velmi účinný ruský raketomet TOS-1A. Zbraň nejprve vytvoří oblak paliva smíchaného se vzduchem, který pak exploduje. Jedna salva má „vyčistit“ jeden kilometr čtvereční. Zabíjí bez rozdílu vše v dosahu
3 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 16:52
tyden001
S ruskou humanitarni pomoci v centru pozornosti, se Ukrajina zatim snazi krast plyn nekde jinde.
Jacenuk chce, aby evropske firmy nakupovali plyn na ukrajinsko-ruske hranici. Pak by totiz uz nekrad rusky plyn, ale evropsky...
http://wirtschaftsblatt.at/home/nachrichten/europa_cee/3853978/Sanktionen_Brussel-bremst-Kiews-Gastransitplaene
V Bruselu to moc dobre chapou a (zatim) Jacenuka poslali do... Uvidime, jak to bude s blizici se zimou.
Rakusaci odmitli dodavat plyn neplaticum, a dodavky z Polska jsou spise symbolicke.
2 hlasy
Ríša Lev
13.08.2014 16:50
lev11
Banderovci se těší jak humanitární pomoc rozkradou
5 hlasů
Jan Bulva
13.08.2014 16:35
jaan
Natalia: Budeme se mít kam vrátit?
"Naši vesnici Pridorožnoje na kraji Doněcka celou rozbombardovali. Jedna z ulic lehla popelem - kompletně vyhořela. Palbu na nás zahájili bez jakéhokoliv varování. Jen těžko popsat změť prchajících lidí, dobytka, hus či slepic... lidé nakonec nechali všeho a prchli, jen aby si zachránili holý život. A pálili na nás z těžkých raketometů Grad, jejichž střely doslova zorají zem, na niž dopadnou. Z některých raket se přitom uvolnily podivné koule, z nichž unikal velmi nepříjemně páchnoucí dým. Prý střílejí na separatisty! Ale jaký já jsem separatista?" ptá se profesorka střední školy Natalia Karájevová
A dodává: "Střílejí na nás, obyčejné lidi. Našim mužům nakonec nezbylo nic jiného, než aby nás začali bránit. Ženy tedy sedí doma, děti a vnoučata ve sklepech a muži buď bojují, anebo chodí do práce do centra Doněcka, kde se zatím nebojuje - pokud ještě nějaká práce je. Avšak do toho boje byli vtaženi, chrání nás, nemohou přece jinak, třebaže se původně od separatistů distancovali." Potíž je podle profesorky Karájevové v tom, že i důležitá centra města, na nichž závisí chod průmyslové aglomerace, jsou v posledních dnech bombardována. A Karájevová se proto opět ptá: "Co tu zbyde, až válka skončí? Silnice, železniční tratě i fabriky jsou rozbity... rozpadá se infrastruktura... kdo se sem bude mít chuť vrátit? A to nemluvím o tom, že v obchodech je stále méně důležitých potravin. Čekají nás velké problémy... a nejspíše humanitární krize jako v jiných válečných oblastech, což jsme až dosud viděli jen v televizi."
3 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 16:31
jaan
Jan Gazdík píše o realitě, náckové z Kyjeva ničí východ Ukrajiny a obyvatelé je nenávidí.....http://zpravy.aktualne.cz/zahranici - /doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4 - b03e01a222c11e4bce90025900fea04/
4 hlasy
Pavel Haraším
13.08.2014 16:25
Devatar
Líbí se mi. jak Herman Lavrov otevřeně lže do kamery, že s Kyjevem je vše domluveno, že s ruskou agresí prý souhlasí.
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 16:32
jaan
Kyjevskej náckovskej dobytek nejen lže , ale i vraždí a skončí v Haagu
6 hlasů
Pavel Haraším
13.08.2014 16:44
Devatar
Ale ovšem soudruhu Bulvo v Haagu se už na příjezd malého hajzlíka Putina těší, v cele bude mít ussurijského tygra, nějakou tu amforu a tažné ptáky, které naučí létat na jih.
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 16:48
jaan
přečti si článek pana Gazdíka a pak mudruj.....http://zpravy.aktualne.cz/zahranici - /doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4 - b03e01a222c11e4bce90025900fea04/
3 hlasy
Pavel Šimurda
13.08.2014 16:16
Schico
Kyjevská vláda se brání humanitární pomoci a Jaceňuk předložil plán....ale konkrétní kamiony už s humanitární pomocí jedou...ty už jsou naloženy, po schvalování plánu...
4 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 15:51
jaan
Nácek Jaceňuk představil vlastní plán, jak zabránit humanitární katastrofě na východě Ukrajiny. Vláda podle něj uvolnila 10 milionů dolarů na nákup základních potravin, jež budou doručeny na "všechna dobytá území" , no a na nedobytých ať klidně pomřou, takový demokratický náckovský přístup.
4 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 15:35
jaan
Podle záběru televizního kanálu Rosija24 se kolona s humanitární pomocí zřejmě rozdělila na dvě části. Jedna pokračuje ve směru na Charkovskou oblast Ukrajiny, zatímco druhá jižněji k Luhanské oblasti, kde část hranice kontrolují proruští separatisté. Videa se objevují také na sociálních sítích. Podle serveru svopi.ru druhá část kolony míří k hraničnímu přechodu Izvarino v Luhanské oblasti. Ukrajinská vláda trvá na tom, že pomoc musí být přeložena na hranici do jiných vozů a pak distribuována Červeným křížem
3 hlasy
Petr Homolac
13.08.2014 15:27
Petys
Kamiony mají odmontované SPZ a jsou přestříkány z původní zelené, která je patrná jakmile sklopí čelo korby. Je to typicky rusky primitivně provedená kamufláž vojenských kamionů a vojáků kteří je řídí. Ruské obyvatelstvo z toho představení pro debily učurávají blahem. Zdejší kremlofilové samozřejmě s nimi.
3 hlasy
Karel Votruba
13.08.2014 20:55
permonik
A to ty blbečku ještě nevíš, že v pytlech není cukr a mouka, ale ruští vojáci.
0 hlasů
tyden tyden
13.08.2014 16:48
tyden001
jenom debilovi jako je homokladac muze vadit puvodni barva nakladaku. (a kdovi, jestli je to pravda)
a na hranici si na misto ruskyho sofera sedne sofer cervenyho krize...
Ale fasouni v Kyjeve uz na tom musi byt hodne zle, kdyz prisli s vymluvami z materske skoly :-))))
puvodni barva nakladaku :-)))))
3 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 15:19
jaan
I tohle je možné.............. Ivan David k tomu dodal: "Způsob vedení boje
Ukrajinské armády zcela zjevně ukazuje, že současné vedení vedení
ukrajinského státu je rozhodnuto systematicky likvidovat města a vesnice
ve východní části země s tím, že městská infrastruktura nemá být
obnovena a území má být použito k těžbě "břidličného plynu", která
povede k naprosté devastaci území. Obyvatelé mají být zabiti nebo přesídleni.
6 hlasů
jiří pražák
13.08.2014 15:00
jirikp
To musí být děsný pocit vzteku a bezmocnosti chtít zastavit ruský konvoj a nemít na to prostředky, co soudruhu ministře vnitra Avakove?
4 hlasy
Jaromír Rybenský
13.08.2014 14:54
SIrJarek
Humanitární katastrofa na Ukrajině může být prohloubena ekologickou:
http://czech.ruvr.ru/2014_08_12/Humanitarni-katastrofa-na-Ukrajine-muze-byt-prohloubena-ekologickou-1296/
2 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 14:50
jaan
Konflikt na východě Ukrajiny, kde ukrajinská náckovská armáda bojuje proti osvoboditelům, si od vypuknutí v půlce dubna do 10. srpna vyžádal 2086 mrtvých a takřka 5000 zraněných. Uvedla to ve středu agentura Reuters s odvoláním na úřad vysoké komisařky OSN pro lidská práva............a sodruzi z USA a EU jsou v klidu, žádné humanitární bombardování nácků z Kyjeva prostě pohoda ani statisíce uprchlíků je nevyvádí ze zadumání
4 hlasy
Josef Bakouš
13.08.2014 14:38
Bakou
Uvidíme co se stane až nějakej vypatlanec z národní gardy na ten konvoj vystřelí . Mám obavu že Voloda , MIL 28 a KA 52 jsou na to připraveni. Nevěřím tomu, že se 280 kamionů jen tak otočí až je tam rádoby vláda z Kyjeva nepustí
2 hlasy
Helena Dvořáková
13.08.2014 14:19
HDvorakova
Rusko v pozici pyromana; zapálí a pak si hraje na hasiče
http://zpravy.idnes.cz/komentar-michael-romancov-ukrajina-duy-/zahranicni.aspx?c=A140813_2090177_domaci_maq#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
4 hlasy
Karel Votruba
13.08.2014 15:14
permonik
Nechápu vaše projevy blbosti. Copak to dění nesledujete od počátku Majdanu? Copak jste neslyšela skuhrání hnUSáků o investovaných 5 mld $ na Ukrajinu? K čemu asi posloužily? Nebyly "náhodou" jako v jiných zemích na rozdmychání nepokojů proti vládě, která se s hnUSáky nekamarádila? Že to bylo na podporu Majdanu dokazuje skutečnost, že se v Kyjevě v budově Ministerstva vnitra usídlili darebáci ze zločinecké CIA. A ještě se zamyslete nad jinou skutečností. Od chvíle, kdy prosákly zprávy, že malajsijské letadlo nesestřelil BUK, ale kulomety letadla, tak fašisté v Kyjevě zmlkli. Proč asi? Proč asi nechtějí vydat záznamy leteckého dispečera? Je tam ještě důvodů proč si myslet, že to mají na svědomí fašisté z Kyjeva, zřejmě podle scénáře CIA, ale stačí, když se zamyslíte jenom nad tím, co uvádím. Přeji pěkný den.
7 hlasů
Jan Bulva
13.08.2014 14:30
jaan
Romancovovo žvanění z Prahy je o ničem, přečti si tohle http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/
5 hlasů
Helena Dvořáková
13.08.2014 14:33
HDvorakova
Bulvo, já nepotřebuju předžvýkávače, i když jste za to placený; zkuste vymývat mozky jiným. Ať vám šichta ubíhá...
4 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 14:56
jaan
Helčo pokud ti je víc jak 20, tak o žádné před ani požvýkávání nemám zájem a dopustil jsem se jen toho co ty, dal jsem odkaz na článek pana Jana Gazdíka (uvidíme jestli po tomto článku, který vybočuje z náckovské masáže vydrží dále na aktuálne.cz), a mozky nikomu nevymývám, je jich totiž málo k mání, většinou tu jsou bezmozci
2 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 14:44
tyden001
priste nez budes zase olizovat Romacovovu fotku, precti si, kdo to je.
dobrou chut :-)))
1 hlas
Helena Dvořáková
13.08.2014 14:52
HDvorakova
Já nad novinami ani netem neprovozuji co ty, tvé vomáčkovské úchylky jsou všem k smíchu:))
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 14:57
jaan
však smích je zdravý, léčí, no tu je tolik zapšklých tvorů, kteří se snad ani smát nedokáží
0 hlasů
tyden tyden
13.08.2014 14:06
tyden001
Ukrajinska "armada" zase exceluje:
Velitel batalionu Donbas Semen Sementchenko (on se tak ale opravdu jmenuje...) vybidl prezidenta Porosenka (na svem fejsbuku) k vytvoreni specialnich partyzanskych jednotek, vycvicenych k zaskodnictvi a sabotazim.
Tak jenom doufam, ze Rusove posili sve jednotky u hranic.
Nebo ze by to bylo urceno na Doneck a Luhansk?
Tam ale Kyjevsky fasouni prece vitezi.
Aspon to tu denne do zblbnuti opakuji dvoraci, lustigove a podobni vypatlanci :-))))
https://www.facebook.com/dostali.hvatit?fref=ts
1 hlas
Petr Vonásek
13.08.2014 13:57
EFALS
Ano v Kyjevě a Západě roste nervozita protože sami zbídačenému lidu nebyli schopni pomoci.
3 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 13:31
tyden001
Na Slovensku uz vylpouva spina na hladinu.
I tady se doufam brzy dovime, kde se vzali dementi typu lustig, harasim, dvorak apod.
http://www.auria.sk/blog/trollovia-vydavatelstva-axel-springer-beru-do-450-eur-mesacne
2 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 12:59
jaan
Ukrajinské nacistické hnutí Pravý sektor,dnes ohlásilo, že ráno u Doněcka přepadli jejich autobus, dvanáct lidí zabili a další zajali. Náckové tvrdí, že při dnešním incidentu zaznamenal největší jednorázovou ztrátu. Při posledním ostřelování města ukrajinskou náckovskou sebrankou zahynuli tři lidé. Zasaženo bylo deset obytných domů a také jedna z nemocničních budov.....fašisté se činí
4 hlasy
venda wind
13.08.2014 12:16
wind
Zamlcena historie Ruska - Nikolaj LEVASOV.pdf
http://uloz.to/xuW8HZcE/zamlcena-historie-ruska-nikolaj-levasov-pdf
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 12:13
jaan
Vojenský analytik Koller vytahuje čísla: Rusko je nejslabší za posledních 200 let. Kdo tvrdí, že Putin napadne Západ, je pomatenec, nebo placený ideolog.......... http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Vojensky-analytik-Koller-vytahuje-cisla-Rusko-je-nejslabsi-za-poslednich-200-let-Kdo-tvrdi-ze-Putin-napadne-Zapad-je-pomatenec-nebo-placeny-ideolog-330538
1 hlas
humanitární bombometčík
13.08.2014 12:12
humanitarnibombometcik
Takže přátelé, jedna z velkých záhad lidstva je vyřešena - prezidenta Kennedyho v roce 1963 zastřelil prakem pionýr Voloďa Putin.
3 hlasy
venda wind
13.08.2014 12:06
wind
je to porad dokola....
Již 100 let se zabíjíme díky stejným lidem. Kdy nám to konečně dojde?
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1534-jiz-100-let-se-zabijime-diky-stejnym-lidem-kdy-nam-to-konecne-dojde
Hitler byl financován Kruppem, Warburgy, Rothschildy a dalšími mezinárodními bankéři. Nacisté a političtí sionisté
http://svobodnenoviny.eu/hitler-byl-financovan-kruppem-warburgy-rothschildy-a-dalsimi-mezinarodnimi-bankeri-naciste-a-politicti-sioniste/
Každý kdo jen trochu přemýšlí nemůže nevidět, že slova o západních hodnotách, svobodě a demokracii jsou veskrze falešná. A že za těmito frázemi se skrývá pokrytectví, brutalita, pohrdání mezinárodním právem a všemi civilizovanými hodnotami ze strany mocných.
3 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 11:48
tyden001
jinak jsem rad, ze si v Kyjeve zachovavaji zdravy smysl pro humor, jako by sestrelit civilni letadlo panu Cokoladovi nestacilo:
Konvoj pri vstupe do Luhanska bude vyhodený do vzduchu príslušníkmi špeciálnych ruských jednotiek Specnaz. Tvrdí ďalej pre Unian Dmitrij Snegiryov. Dopĺňa, že zodpovednosti za útok bude však čeliť Národná garda Ukrajiny.
Ukrajina sa obáva, že v ruskom konvoji sú ukryté majáky na aktivovanie raketometov Grad. Pre agentúru Unian to uviedol šéf občianskej iniciatívy "Právo sprava" Dmitrij Snegiryov.
2 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 11:36
jaan
Prokyjevské náckovské jednotky budou moci v oblastech východní Ukrajiny zadržovat podezřelé lidi déle než dosavadních 72 hodin. Příslušný zákon schválil náckovský ukrajinský parlament. Pobyt v cele předběžného zadržení ale nesmí být delší než 30 dní.........kyjevský fašismus nastupuje
6 hlasů
venda wind
13.08.2014 12:05
wind
to uz jsou manyry jak ve fasismu ala USA
0 hlasů
Lihoslav Kraďousek
13.08.2014 11:19
notorickyzlodej
Neonacistická brigáda Azov, miláček našich banderovců. A toto rozhodně není ruská propaganda. :D
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/11025137/Ukraine-crisis-the-neo-Nazi-brigade-fighting-pro-Russian-separatists.html
3 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 11:35
tyden001
ale samozrejme ze je.
za chvilku ti to dvorak nebo harasim vysvetli.
priprav se na peknej slovni prujem :-))))
2 hlasy
Petr Dvořák
13.08.2014 12:06
gogan
Není co vysvětlovat. Každému kdo má jen o mozkový závit víc než ty a kraďousek je jasné, že konflikty vždy přitahují různou verbež. Pro Ukrajinu bojuje Azov pro Rusko zas fanatici v batalionu Vostok.
Pokud se vzájemě "eliminují" jen dobře ...
6 hlasů
Josef Bakouš
13.08.2014 14:33
Bakou
Stává se mi naprosto výjměčně, že s Vami souhlasím
1 hlas
Lihoslav Kraďousek
13.08.2014 12:24
notorickyzlodej
Je vidět, že ty nemáš ani jeden závit. Máš snad nějaký odkaz, kde batalion Vostok používá nacistické symboly?
0 hlasů
Lihoslav Kraďousek
13.08.2014 11:58
notorickyzlodej
To dá rozum, kremloboti ovládli i anglický mainstream. :D
0 hlasů
Lihoslav Kraďousek
13.08.2014 11:32
notorickyzlodej
Batalion Azov. Bojovníci ve stínu vlčí runy vytáhli do války o Donbas
http://zpravy.idnes.cz/profil-batalion-azov-ukrajina-separatiste-fjh-/zahranicni.aspx?c=A140625_145015_zahranicni_ert
2 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 11:13
jaan
Skláním poklonu Janu Gazdíkovi............ http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04//
4 hlasy
Petr Dvořák
13.08.2014 11:27
gogan
Pokud oficiální proruská propaganda tvrdí, že je v Doněcku a okolí hlad a článek, že ukrajinská armáda na dobytých územích rabuje sklady s jídlem ...
Lže proruská propaganda nebo článek?
4 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 11:49
jaan
z článku..... Vrcholem všeho je, že se tihle strašpytlové baví tím, že střílejí do obchodů, aby si zřejmě upevnili sebevědomí a nás zastrašili. Co je tohle za válku? Nechceme žít v zemi, která nás zabíjí."
1 hlas
Petr Dvořák
13.08.2014 11:59
gogan
Dá se článku věřit?
Citace z článku:
"Ukrajinská armáda a zvláště jednotky domobrany se podle nich chovají na východě Ukrajiny jako dobyvatelé. Rabují obchody i sklady s potravinami. "
Lže proruská propaganda nebo článek?
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 12:03
jaan
již i naše servilní čt ukazuje svinstvo způsobené nácky z Kyjeva, takže se prober
1 hlas
Petr Dvořák
13.08.2014 12:13
gogan
Aha, tak že odpovědi na nelogičnost oficiální propagandy a článku se nedočkám.
Zase jen povšechný odkaz na imaginární "něco".
Takovým protichůdným tvrzením, napříč celou proruskou propagandou můžou uvěřit fakt jen cvoci.
2 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 11:32
tyden001
Zda se, ze treti moznost je spravnet:
na Majdanu je serezali tak, ze uz ani neumis cist :-))
2 hlasy
Petr Dvořák
13.08.2014 11:37
gogan
Citace z článku:
"Ukrajinská armáda a zvláště jednotky domobrany se podle nich chovají na východě Ukrajiny jako dobyvatelé. Rabují obchody i sklady s potravinami. "
Ty vaše lži a manipulace jsou fakt k smíchu ...
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 11:50
jaan
a tohle jsi již nezvládl přečíst...... Vrcholem všeho je, že se tihle strašpytlové baví tím, že střílejí do obchodů, aby si zřejmě upevnili sebevědomí a nás zastrašili. Co je tohle za válku? Nechceme žít v zemi, která nás zabíjí."
0 hlasů
Petr Dvořák
13.08.2014 12:15
gogan
Ale zvládl, ale jestli sis nevšiml, díky nelogičnosti jsem relevantnost informací v článku zpochybnil.
1 hlas
tyden tyden
13.08.2014 11:44
tyden001
jen se smej. Hitler se taky smal...
ale dokud si ten clanek neprectes celej, tak sem nelez, soudruhu :-))))
1 hlas
Petr Dvořák
13.08.2014 12:20
gogan
hmm, Hitler byl nejvíc focená osoba v dějinách, ale záběr jak se směje (nepočítaje profi úsměv na děti) jsem fakt neviděl. Ten člověk stejně jako většina fanatiků neměl smysl pro humor. Zase vedle s pokusem o bonmot, hloupý týdne.
Článek jsem dočetl, ale díky nelogičnosti jsem relevantnost informací v článku zpochybnil, není jasné co je pravda a co lež.
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 11:30
jaan
vnímáš čtené......rabuje a ničí střelbou, je to kyjevský náckovský dobytek a skončí v Haagu
0 hlasů
Petr Dvořák
13.08.2014 11:37
gogan
Citace z článku:
"Ukrajinská armáda a zvláště jednotky domobrany se podle nich chovají na východě Ukrajiny jako dobyvatelé. Rabují obchody i sklady s potravinami. "
Ty vaše lži a manipulace jsou fakt k smíchu ...
1 hlas
Karel Musil
13.08.2014 11:08
KarelMusil
Rusko si již získalo přízeň obyvatel ať již tam tu pomoc Ukrajinci pustí či nikoliv. Zoufalé obstrukce Kyjeva doručení pomoci zmařit jsou zavrženíhodné. Že by tohle měla být ta strašlivá invaze Ruska na Ukrajinu v náklaďácích, beze zbraní (ty tam jistě budou marně hledat) je absurdní. I kdyby v každém náklaďáku bylo několik vojáků (beze zbraní), jak by asi mohli kus Ukrajiny okupovat. Koordinace a pomoc Mezinárodního červeného kříže je jistě žádoucí, náklad ale nebude kam překládat a je to asi zbytečné. Absurdní jsou také starosti západních státníků, vč.vždy bojovně naladěného Rasmussena z NATO, aby pomoc nebyla vojensky zneužita. To zní úžasně zejména od těch, kteří žádnou pomoc trpícímu obyvatelstvu neposkytují. Kdyby Kyjev doručení pomoci zabránil, tak se prokáže, že chce svoje obyvatelstvo nejen vybombardovat, ale přeživší ještě odsoudit k vyhladovění.
6 hlasů
tyden tyden
13.08.2014 11:29
tyden001
Rusko jasne reklo uz na zacatku, ze celu konvoj preda na hranicich Cervenemu Krizi.
Kyjev pak prohlasil, ze puvodne zelene nakladaky, prestrikane na bilo nechce :-)))))
O tom co rika Rasmussen nebo Zaoralek bych tu radsi nepsal.
harasim, lustig nebo dvorak by mohli dostat orgasmus :-))
5 hlasů
Jan Bulva
13.08.2014 11:07
jaan
"Ukrajinská armáda s národní gardou si zde vedou doslova odporně. Rabují obchody měst, která obsadí. Všude je po nich jako vymeteno. A to vše bez ohledu na staré lidi, kteří tak zůstávají o hladu... Jak říkám - vedou si víc než odporně. A lidé podle toho přirozeně posuzují politiku Kyjeva, kterou spojují se zmíněným bezohledným rabováním měst. Říkají, že nás osvobozují od separatistů, ale nejvíce tím trpí a hynou normální lidé." A plánovaná humanitární pomoc Ruska? "Už aby tu byla. Nikdo se jí tu nezřekne, pokud se dostane k potřebným," tvrdí
3 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 11:03
tyden001
Hele, kdyztak sem dejte jenom nadpis a link.
Tohle kopirovani ceplych pasazi je hroznej bordel.
Ten clanek je zajimavej, protoze to jsou rozhovory s mistni stredni tridou. Zadny politruci, neb zeleny mozky.
Kdo bude chtit, precte si to, a ti ostatni tu budou dat spinit diskuzi.
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/
3 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 11:03
jaan
"Tahle válka v lidech jen zesílila touhu po samostatnosti Doněcka a jeho připojení k Rusku. Změnili jsme názor při bombardování škol, mateřských školek či nemocnic a nechceme už být součástí Ukrajiny. Doufáme, že nám Rsko pomůže a zachrání nás. Všem ostatním jsme lhostejní, ale my jsme přece také lidé, kteří mají své představy o životě. Kyjev na nás kašle," svěřuje se středoškolská profesorka. http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 11:01
jaan
Natalia: Budeme se mít kam vrátit? "Naši vesnici Pridorožnoje na kraji Doněcka celou rozbombardovali. Jedna z ulic lehla popelem - kompletně vyhořela. Palbu na nás zahájili bez jakéhokoliv varování. Jen těžko popsat změť prchajících lidí, dobytka, hus či slepic... lidé nakonec nechali všeho a prchli, jen aby si zachránili holý život. A pálili na nás z těžkých raketometů Grad, jejichž střely doslova zorají zem, na niž dopadnou. Z některých raket se přitom uvolnily podivné koule, z nichž unikal velmi nepříjemně páchnoucí dým. Prý střílejí na separatisty! Ale jaký já jsem separatista?" ptá se profesorka střední školy Natalia Karájevová. A dodává: "Střílejí na nás, obyčejné lidi. Našim mužům nakonec nezbylo nic jiného, než aby nás začali bránit. Ženy tedy sedí doma, děti a vnoučata ve sklepech a muži buď bojují, anebo chodí do práce do centra Doněcka, kde se zatím nebojuje - pokud ještě nějaká práce je. Avšak do toho boje byli vtaženi, chrání nás, nemohou přece jinak, třebaže se původně od separatistů distancovali."
2 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 10:59
jaan
náčelník generálního štábu Jiří Šedivý...ukrajinská armáda chová ve vlastní zemi jako bezohledný dobyvatel, který ničí celé městské čtvrti. "Do lidí se tím zasévá nesmiřitelná nenávist na celá desetiletí," varuje generál. "Jenomže Stalingrad srovnal se zemí německý wehrmacht, zatímco Luhansk - a nyní i ostřelovaný Doněck - ničí naše vlastní armáda. Jak třeba chápat to, že si ukrajinští tankisté jen tak pro zábavu či rozptýlení vybírají za cíle obchody a pálí do nich ze svých kanónů? Jak zdůvodnit rozstřílenou elektrárnu či vodárnu? Tohle na Ukrajině páchají jednotky, které si říkají ukrajinská armáda,"
3 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 10:56
jaan
Aktualne.cz si dovolilo vybočit..........Svědci: Ukrajinská armáda je jako dobyvatel. Pálí i do škol Doněck připomíná válečný Stalingrad. Mezi jeho obyvateli je stále více těch, kteří nenávidí vládu v Kyjevě. Aktuálně.cz vylíčili proč. Nechceme žít v zemi, která nás zabíjí, říkají. Ještě před několika měsíci sympatizovali s Majdanem nebo se alespoň snažili pochopit tehdejší protirežimní demonstrace v Kyjevě. Dnes ale vládu Ukrajiny - a zejména prezidenta Petra Porošenka - proklínají a obviňují ho z genocidy ukrajinského národa. Ukrajinská armáda a zvláště jednotky domobrany se podle nich chovají na východě Ukrajiny jako dobyvatelé. Rabují obchody i sklady s potravinami. Například Luhansk, z něhož armáda vytlačila separatisty, se podle Lytovčenka podobá vybombardovanému a vypálenému městu Stalingrad za druhé světové války
4 hlasy
Petr Dvořák
13.08.2014 11:05
gogan
Super, tak že chcete tvrdit, že konvoj mj. s jídlem tam jede naprosto zbytečně, pokud jsou na území separatitů obchody sklady plné jídla? A že v oblasti probíhá normální školní výuka? Neb pokud jsou ve škole místo dětí chlapi s kalachama učí se tam pravděpodobně už trochu jiné předměty a zásah je naprosto v pořádku.
2 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 11:10
jaan
takovým jako jsi ty není pomoci, zkus vnímat čtené, je to poprvé něco z reality
2 hlasy
Petr Dvořák
13.08.2014 11:17
gogan
Pomoci hlavně není lidem jako ty, kteří bez myšlenek drmolí blbosti které postrádají věškerou logiku.
Potom se nediv, že z té vaší proruské propagandy mají lidé přes vážnost situace srandu.
1 hlas
tyden tyden
13.08.2014 11:24
tyden001
kdyby debilove jako dvorak umeli cist, bylo by na svete mnohem lepe.
ten clanek je vedeny s lidmi stredni tridy, kteri tam ziji. na rozdil od tebe. ale bolsevici, tvuj velky vzor, vzdycky vedeli vsecho lip :-))))
tak ted mazej nekomu rict, aby ti tu repotraz, ktera visi na Aktualne precet.
nebo taky muzes cvicne heilovat u zprav agentury "unian".
1 hlas
Petr Dvořák
13.08.2014 11:42
gogan
Spíše to vypadá, že neumíš číst ty, jelito. Citace z článku:
"Ukrajinská armáda a zvláště jednotky domobrany se podle nich chovají na východě Ukrajiny jako dobyvatelé. Rabují obchody i sklady s potravinami. "
Tak že, lže buď propaganda nebo zmíněný článek. Jak říkám, máte v té propagandě chaos a týpci jak ty jsou jen pro srandu.
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 10:50
jaan
A to si snad někdo myslí, že náckové konvoj rozstřílí pokud bude pokračovat přes hranice do Luhanska a Doněcka a pohádka o překládání je úsměvná, kde by tam vzali 280 náklaďáků
6 hlasů
Petr Dvořák
13.08.2014 10:48
gogan
Jj je srpen. V tomto měsíci mají Rusové zvýšenou potřebu pomát u nás byli "na pomoci 20 let".
Dohled OBSE a ČK je naprostá nutnost.
4 hlasy
venda wind
13.08.2014 10:48
wind
14-12-08. Domobrana oznamuje:
"Z letiště Kramatorsk Ukrajinci vypálili taktickou raketu " Točka-U", raketa podle směru letěla na
Luhansk".
3 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 10:43
jaan
Zdrcující zprávy z Kyjeva: Špičky armády Ukrajiny prodávají informace separatistům. Pohraničníci za peníze vpouští žoldáky.........Vojenští velitelé všech jednotek nejsou psychologicky připraveni k boji. Od války na Krymu také přibývá případů, kdy mnoho středních a nižších velitelů odmítá poslouchat rozkazy nebo je sabotuje Oběťmi korupce na nejvyšších místech v současné ukrajinské armádě jsou prostí vojáci.
6 hlasů
tyden tyden
13.08.2014 10:52
tyden001
motivace tam byva ruzna.
Vojaci velmi casto sabotuji rozkazy, protoze nechteji bojovat po boku jednotek Paveho sektoru.
A take velmi casto nevidi duvod k masakrovani vlastniho obyvatelstva.
Ale Kyjev musi vyhladit vsechny teroristy, protoze v USA celaji na plyn a taky nejaky ty "Brdy" na Ukrajine.
A za 1 mrtveho vojaka "znici" stovky teroristu.
Doufam, ze tenhle citat vejde Cokolada do dejin.
2 hlasy
venda wind
13.08.2014 10:33
wind
neuveritelne, nas fasisticky mainstream na chvili zapomel na propagandu:
Svědci: Ukrajinská armáda je jako dobyvatel. Pálí i do škol
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/
2 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 10:45
tyden001
tohle prece neni zadna novinka.
pro ceska media ovsem ano :-))
OCSE pred casem informovala, ze "ukrajinska armada" bombarduje temer vylucne civilni cile.
Tam se jasny zamer neda okecat.
Cil je pritom jasny:
https://www.youtube.com/watch?v=S9SOVarOFJk
Vivat EU a USA :-))))
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 10:30
jaan
Expert na Ukrajinu Mgr. Josef Oriško Ph.D. (Účastnil se mise OBSE v Kosovu a Gruzii) : Válka je zamrzlá. Vůbec nevěřte tomu, co tu čtete Můžu vám říct, že české zprávy jsou totálně mimo mísu. Jedná se o dezinformace, kterým vůbec nevěřím. Sleduji ruské, ukrajinské, běloruské a pobaltské zpravodajství. Vím, že je tam velmi špatná situace a je třeba s tím něco dělat. Je tam prostě válka, kdy se střílí do civilistů, civilních objektů a konflikt je zamrzlý. Ani jedna z armád nepostupuje. Česká média jsou ta poslední, kterým bych něco věřil. Přebírají totiž zpravodajství od Reuters a ti do toho vůbec nevidí, protože neumí ani rusky nebo ukrajinsky. Někde se píše, že ukrajinská armáda postupuje a dobývá jedno město za druhým, což jsou zprávy jako z Ramba. To zrovna nemusí být zcela pravda. Ono je to asi trošku jinak, protože ukrajinská armáda je také trošku demoralizovaná, stejně jako druhá strana. Ani jedna strana nemá dle mého názoru dostatek peněz, munici a základní vybavení. Skutečnost je určitě horší, než ji vidíme v médiích. Vést totiž válku je velmi nákladné Prostě je to špinavá válka, kdy se střílí a umírají civilisté. Každopádně si proto myslím, že jakmile tam umírají civilisté, a pokud to rychle neskončí, je třeba tam vyslat mírové sbory. Mám dojem, že je to uvařené ve stejné kuchyni, jako se vařila v devadesátých letech válka v Chorvatsku a Bosně. Element západního světa není mírotvorná, ale spíše štvavá „pomoc". Z toho důvodu, že pomáhají jednostranně. Jednostranná pomoc není úplně ideální přístup, protože nemůže přinášet dobro. Trpí totiž obě strany. Nejen jedna. Západní mocnosti mají máslo na hlavě. Samozřejmě, že zbaběle utečou od nějakých plánů mírové pomoci. Řeknou, že to není jejich věc, ale věc Ukrajiny. Zároveň ale budou vše podporovat zvenku, z Estonska a třeba Polska to budou mít pod kontrolou
5 hlasů
humanitární bombometčík
13.08.2014 10:25
humanitarnibombometcik
Konvoj se sice blíží k hranicím, ale demokratická Ukrajina jej nepustí dál, protože ten zloduch Putin prý do konvoje ukryl letadlovou loď, 3 ponorky a 10 buků. A že v marmeládách je plno munice, je také všem jasné.
10 hlasů
Pavel Haraším
13.08.2014 10:31
Devatar
Ano, a proto konvoj otočí a soudruh mír a láska Putin jej pošle trpícím hlady do Afriky.
3 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 10:19
tyden001
Zatimco EU potichu zrusila embargo na export zbrani na Ukrajinu, uvalene za Janukovice....
Prece existovalo nebezpeci, ze by nasadil armadu proti civilistum :-)))))))))))
Shrnuto a podtrzeno:
EU posila na Ukrajinu zbrane a "vojenske poradce" a Rusko tam posila vodu, potraviny a leky.
EU a Kyjev jsou velmi znepokojeni Ruskem.
Tak takovahle propaganda zacina byt smesna. Takhle blbe to nedelal ani Goebbels ke konci.
A zelena auta prestrikana na bilo vadi????
Co to tam chlastaji :-))))))
10 hlasů
Pavel Haraším
13.08.2014 10:24
Devatar
Soudruhu Vomáčko Rusko na Ukrajinu poslalo zatím pouze soudruhy Strelkova, Borodaje, Pušilina, spousty zbraní a na oplátku za to anektovali Krym a vytvořili dvě fašistické ruské lidové republiky.
3 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 10:56
tyden001
A dukazy by nebyly???
Jinak ja taky muzu napsat, ze harasim je masovy vrah, zodpovedny za umucemi stovek zen na Praze 6.
A jinak nez sem zase neco kvaknes, precti si aspon ten clanek. Pise se tam, co Rusove posilaji na Ukrajinu. Soudruhu :-)))))
4 hlasy
Pavel Haraším
13.08.2014 11:03
Devatar
Rusové poslali na Ukrajinu soudruha Strelkova, Borodaje, Pušilina, to přeci nebudeš rozporovat ani ty soudruh Vomáčka.
2 hlasy
Rolf Edelmann
13.08.2014 17:41
Rolfie
Polemizovat s kremelským trollem Tydýtem-Tydýtem je jako mluvit s hluchým idiotem, notičky z Kremlu odříkává jak flašinet :)
2 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 11:19
tyden001
Soudruhu harasime (s malym), ja vim ze z toho mas komplex, ale nez tu zacnes kvakat, najdi si treba, kde se ten tvuj Pusilin narodil.
Abys nebyl prekvapenej, ze ti tvi chlebodarci v Kyjeve lzou :-)))))
Vzdycky jsem si rikal, jaky zabednenci mohli provadet hruzy za inkvizice.
Po precteni par prispevku od dementu jako ty, nedivim se nicemu.
Naprosta ignorace faktu, prekrucovani skutecnosti a takrka az bajne lhani.
No uzij si to v tom Kyjeve dokud muzes. Nebude tam veselo vecne :-))))
3 hlasy
Gneus Postumus
13.08.2014 10:11
Postumus
Vivat Purin Vivat Rossija....vivat vivat vivat.
Skláním se před Putinovým Ruskem.
Mainstreamová servilní média nejen v Česku už neví jak lhát a krmit nás bludy, ale pravda vyplave na povrch. Je to jak se Sovětskou armádou a Stalinem kteří nás bratrsky osvobodili v 45 a dnešní pohůnci tohoto režimu mají tendenci to nazývat okupací a popírat tento bratrský akt pomoci.. Jsem hrdej na Srby kteří bojují v řadách Doněckých vlastenců.
Do zimy snad ta Kyjevská pakáž půjde i s Jaceňukem a Porošenkem k ledu. A snad i celá EU.
Říkám upřímně: za Rusa bych život položil a za Putina obzvlášt. Za AČR a její účast na okupačních misích vedených NATO se velmi stydím a pohrdám jimi hluboce, nelitujíc ty kteří sešli nedávno ze světa zásluhou Afghánského vlastence.
.................................................. - ..............
Jen se chci vyjádřit k článku s tričkem Putina jenž šlo v Gumu na dračku: Já ač Čech(35), čistokrevný a rodilý nosím tričko s Putinem již dávno!
Na prsou mám Putina s lodičkou a v letecké kombinéze s nápisem: I support Putin(ze předu)
a (ze zadu) Rossia Go West s českou a ruskou vlajkou ozdobené přátelským stiskem dvou dlaní.
Pro chcípáčky u monitorům ktří by chtěli prskat: 105 kg 175cm, bench press 214g krudník 130 cm biceps 51cm. Lustig a spol viz np np a jiní chudáci jsou mi putna. Na mne nemají:))
16 hlasů
Rolf Edelmann
13.08.2014 17:44
Rolfie
Takové vychloubačné řeči vedou lidé s hodně velkým mindrákem :)
Nedivil bych se, kdybyste vážil 50 kilo i s baťohem :)
1 hlas
Petr Dvořák
13.08.2014 10:34
gogan
Takový kecy fakt miluju ... nezbývá než připomenout:
"Bůh stvořil lidi jako silné a slabé a teprve Samuel Colt tento nedostatek napravil" (s jistou představivostí platí i pro kus traverzy).
S Vaším přístupem můžete klidně potkat magora většího než Vy.
3 hlasy
Pavel Haraším
13.08.2014 10:19
Devatar
Ano, většího idiota nenajdou, Arnolde.
2 hlasy
Vendula Kábová
13.08.2014 10:15
Vendulazvesnice
Škorpion na paži? OMON?
2 hlasy
tyden tyden
13.08.2014 10:08
tyden001
Tenhle rozhovor s ukrajinskym poblicistou v ukrajinske televizi je rovnez osucasti te ukrajinske propagandy??
https://www.youtube.com/watch?v=S9SOVarOFJk
jinak ten pan tam zcela jasne rika, proc ti lide bez vody a jidla vlastne nic nepotrebuji.
Doufam, ze je EU hrda.
4 hlasy
Pavel Haraším
13.08.2014 09:58
Devatar
Typicky Ruské, nejprve to Putin všechno rozesere, ukradne a povraždí a pak to chce dávat do pořádku? Na to mu fakt skočí jen hloupý proruský komunista anebo rudý fašista.
6 hlasů
tyden tyden
13.08.2014 10:11
tyden001
to jsem nevedel, zes mu na to skocil.
ale priznani je privni krok k naprave.
nemusis prece byt hloupy protirusky komunista, nebo rudy fasista nadosmrti.
proste jenom kopni sve kyjevske chlebodarce do zadele :-))))
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 10:08
jaan
a tohle je typické pro soudruhy z USA........Libye se rozpadla na kmenová území ovládaná místními náčelníky, na jihu země pak kočovnými islamisty, v Afghánistánu se stahováním okupantů získává Tálibán a kmeny zpět kontrolu nad územím, které na něm okupanti vybojovali, a Irák se už rozpadl na tři části. Kurdistán, Islámský stát, a stále menší území kontrolované bagdádskou vládou. V Sýrii to zatím nevyšlo i přes vyzbrojování islamistů. Agrese vedly ke vzniku poměrů ještě brutálnějších, než byly za těch původních režimů. Jugoslávie rozbombardována a Kosovo ukradeno
4 hlasy
Pavel Haraším
13.08.2014 10:16
Devatar
A za všechno mohou komunisti.
3 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 10:25
jaan
za všechno mohou mravenci furt pracují
1 hlas
Jan Bulva
13.08.2014 09:57
jaan
Na východní Ukrajině je díky náckům z Kyjeva a jejich podporovatelům z USA a EU humanitární katastrofa, to již tvrdí i OSN, takže je třeba vydat mezinárodní zatykače na ten náckovský dobytek z Kyjeva. Náckové z Kyjeva masakrují obyvatelstvo a o jejich osud se jinak nezajímé jestli mají vůbec co jíst a pít, jestli mají léky atd. jsou to zločinci bombardují města jako fašisti ve Španělsku
10 hlasů
Pavel Haraším
13.08.2014 10:02
Devatar
Soudruhu Bulvo, zatykačů se již brzy dočkáš, jen to budou fašisti z Moskvy, kteří budou hnáni k odpovědnosti za své zločiny.
2 hlasy
Jan Bulva
13.08.2014 10:06
jaan
jsi fakt hňup a věříš na pohádky, sdělím ti tajemství, ve světě platí jedinej zákon, a to zákon džungle a ten zaručuje, že zločinci z USA, Ruska (dříve CCCP), Číny, Francie, GB nikdy před mezinárodním soudem neskončili a neskončí, ten je jen pro ty malé a slabé
6 hlasů
Pavel Haraším
13.08.2014 10:15
Devatar
Takže jsi na řadě, soudruhu.
2 hlasy
Jan Karel
13.08.2014 09:45
Jan7
To je nadělení. Proti genocidě páchané Kyjevem s pomocí EU a USA ve východní Ukrajině, humanitární pomoc z Ruska..... Hysterie Kyjeva, EU a USA začíná kulminovat.
11 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Gneus Postumus (16 hlasů) 13.08.2014 10:11
Vivat Purin Vivat Rossija....vivat vivat vivat. Skláním se před...
Jan Karel (11 hlasů) 13.08.2014 09:45
To je nadělení. Proti genocidě páchané Kyjevem s pomocí EU a USA ve...
tyden tyden (10 hlasů) 13.08.2014 10:19
Zatimco EU potichu zrusila embargo na export zbrani na Ukrajinu,...
Jan Bulva (10 hlasů) 13.08.2014 09:57
Na východní Ukrajině je díky náckům z Kyjeva a jejich podporovatelům...
humanitární bombometčík (10 hlasů) 13.08.2014 10:25
Konvoj se sice blíží k hranicím, ale demokratická Ukrajina jej...