Další v řadě
Demonstrace na Václavském náměstí bude žádat i Babišovu demisi

03.06.2019 15:06

Úterní demonstrace na pražském Václavském náměstí bude požadovat vedle odchodu ministryně spravedlnosti Marie Benešové (za ANO) také demisi premiéra Andreje Babiše (ANO). Iniciativa Milion chvilek ozvučí i spodní část náměstí, očekává až 100 tisíc protestujících.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • - - (14 hlasů) 03.06.2019 15:46

    Hromadná seance nenávisti na pokračování. Fakt divný lidi. Proč...

  • Zdeněk Šmerda (10 hlasů) 03.06.2019 17:53

    Auditní zpráva EK se podobá udání Pirátů, které sepsala jejich...

  • Jan Blažek (8 hlasů) 03.06.2019 15:32

    Nezlobte se na Pražáky! V Praze žije přes milion lidí, kteří...

  • S Vrba (7 hlasů) 03.06.2019 17:09

    Stále více se setkávám s názorem, že "Prahu" je třeba oplotit a...

  • - - (7 hlasů) 03.06.2019 17:00

    Protože nemáme lepší výběr. Babiš je první předseda vlády, který DĚLÁ...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Demogracie je úžasná. Na demošce dostaneme každý 3000 Kč a v Číně by nás postříleli.
Kdyby demonstrovali Rusofilové, nedá jim pan Putin nic. Jó, to pan Šóróš, to je jiná liga.

https://youtu.be/uLEYzXjp4c4

1 hlas

Tož a co tak totok natáhnut Babiša na Václaváku na skřipec, nebo lámat v kole...?!

1 hlas

Není vám kritikům Babiše divné, že se i přes obrovský mediální humbuk a udávání nic Babišovi neprokázalo a dokonce ani aktivní účast v STB. Naše herecká hvězda z minulosti Bohdalová tam taky byla vedená a dokonce ve stejné roli jako Babiš a najednou jí vyškrtli, není to divné ?
Je a dokonce víme kdo za tím vším stojí, Bakala ten platí demonstranty a mafie opozičních politiků. Já se jim nedivím, Babiš ukazuje národu jak se to má dělat aby národ vzkvétal a každý občan s ním a to je nepřípustné pro opozici, ono by se mohlo stát, že by je už nikdo nechtěl volit a to je nepřípustné a tak vymýšlí, lži, podvody, atd, tak jak je jim to vlastní.0 let nám vtloukali do hlav poslušnost a nemyslet a tak jsme se toho bohužel ještě nezbavili a už vůbec nechápu, že je lidi chtějí zpět. Je jen jedno vysvětlení, kradli s nimi.

6 hlasů

kravina,vasnosto!v normalni zemi by to bylo divne.i v nasech vzorech jako zidostan a brokolin jedou prokuratori DALEKO rychleji,nez u nas.u nas stavel domky belgicky semita zid-nazi v karline a mel na sebe dva zatykace.pry kamo buresa.bures,krysa rath,rittig uz meli davno brucet v SATLAVACH.bures podmazava,protahuje a oblbuje.rath to same.ditto rittig.jako sveho casu zlodejsky semita zid-nazi gates.vytuneloval ibm.sam na to nemel,zacvakal fina,ktery to vytvoril.potom se mikrosoft tak rozjel,ze u soudu za 10 let mel podmazany soud,byvalou i soucasnou spravni radu ibm,ze to ukradl.tak jako dobytci vrahoun william ayers,v cikagu.holt PAKAZ a rakovina lidstva.

1 hlas

Ledvinko, Ledvinko co to hulíš , nějak jsi zmatený. Zřejmě patříš k Pirátům.

2 hlasy

Není vám kritikům Babiše divné, že se i přes obrovský mediální humbuk a udávání nic Babišovi neprokázalo a dokonce ani aktivní účast v STB. Naše herecká hvězda z minulosti Bohdalová tam taky byla vedená a dokonce ve stejné roli jako Babiš a najednou jí vyškrtli, není to divné ?
Je a dokonce víme kdo za tím vším stojí, Bakala ten platí demonstranty a mafie opozičních politiků. Já se jim nedivím, Babiš ukazuje národu jak se to má dělat aby národ vzkvétal a každý občan s ním a to je nepřípustné pro opozici, ono by se mohlo stát, že by je už nikdo nechtěl volit a to je nepřípustné a tak vymýšlí, lži, podvody, atd, tak jak je jim to vlastní.0 let nám vtloukali do hlav poslušnost a nemyslet a tak jsme se toho bohužel ještě nezbavili a už vůbec nechápu, že je lidi chtějí zpět. Je jen jedno vysvětlení, kradli s nimi.

1 hlas

Není vám kritikům Babiše divné, že se i přes obrovský mediální humbuk a udávání nic Babišovi neprokázalo a dokonce ani aktivní účast v STB. Naše herecká hvězda z minulosti Bohdalová tam taky byla vedená a dokonce ve stejné roli jako Babiš a najednou jí vyškrtli, není to divné ?
Je a dokonce víme kdo za tím vším stojí, Bakala ten platí demonstranty a mafie opozičních politiků. Já se jim nedivím, Babiš ukazuje národu jak se to má dělat aby národ vzkvétal a každý občan s ním a to je nepřípustné pro opozici, ono by se mohlo stát, že by je už nikdo nechtěl volit a to je nepřípustné a tak vymýšlí, lži, podvody, atd, tak jak je jim to vlastní.0 let nám vtloukali do hlav poslušnost a nemyslet a tak jsme se toho bohužel ještě nezbavili a už vůbec nechápu, že je lidi chtějí zpět. Je jen jedno vysvětlení, kradli s nimi.

0 hlasů

No tak jste nám to tu napsal hezky 3x. S bohdalkou máte zřejmě pravdu. Ale se současností to nemá nic společného. Věta, jak nám tu Babiš ukazuje, jak to tu vzkvétá- to je přesně formulace 30 let nazpět. To to tady taky vzkvétalo a jak to dopadlo... A pokud vím, tak slovenské soudy se o p. Burešovi vyjádřily dost jasně? Nebo vy nejste schopen to pochopit?? Současný (bohužel český) předseda vlády je když nic jiného výborný manipulátor a ještě si sype do svých kapes...

1 hlas

A jak se slovenské soudy vyjádřily k Babišovi...?

1 hlas

Demonstrace k demokracii patří. Važte si toho, že ještě můžete. Možná, že vám demonstrace dneška zaručí možnost demonstrovat zítra.

1 hlas

Demonstrace k demokracii patří, pokud účelem je vyjádření názoru.Pokud je účelem demonstrace svržení vlády,což tento demonstrující dav dává okázale najevo,pak už to není demokracie, ale anarchie.Nepleťte si prosím pojmy.

1 hlas

Pompeo, nebo jak se jmenuje, byl ředitelem Státní bezpečnosti USA,a v USA to nikomu nevadí
Přitpm Pompeo provozoval koncentrák na Guantanámu
Dnes je ministrem zahraničí USA

2 hlasy

Nějaký chlív by se nenašel? Tam oni patří,dělají nám Všem jenom zle.Jeďte do Jesenice starosta vás uvítá

0 hlasů

Jediná možnost,Policie tvrdě/velmi tvrdě/zasáhnout proti mamánků a nahnat do montoven,které vytvořily vlády ODS,Topáků,socanů,lidovců a stánkařů.Má být vedro,to bude rozpálených a natržených prdelí!

2 hlasy

Tak jednak nechápu ty voliče, kteří tohoto člověka - slovenského "Bureše" furt volili a volí a teď chodí demonstrovat. O tom, že to je podvodník, není pochyb... Ta parta těch "chvilek" se netají tím, že jsou kýmsi financování - myslím , že kdyby ti co vyhazují peníze za takovéto akce, je poskytli ve zdravotnictví, by byli asi prospěšnější... A navíc - netají se ani tím, že ty demonstranty sem do Prahy SVÁŽÍ- takže na Pražáky prosím NENADÁVAT!!!

1 hlas

bures dostal jenom 30%.takze 70% hlasovalo pro jine a nebo nehlasovali.a v praze bydli asi tak pul milionu lidi z venkova.mozna vic.od knizete pres kalousa po buresa.paroubek&spol.po fotbalisty a jine " sportofce ".

2 hlasy

Vrať se do školy a nauč se počítat, toto je nesmysl. Volby mají svá pravidla a toto je porušuje, vlastně ani se nedá s tím počítat. Napovím, volit mohou lidé nad 18 let češi ať jsou kdekoliv. Takže kolik jich asi je ?

1 hlas

Jak jenom dokáží vyklidit Václavák od turistů,aby se tam těch 100 000 protestujících vešlo?

0 hlasů

MILION CHVILEK si musi pospišit.....za chvilku zfasizovana mladez a naplava vypadne z Prahy na prazdniny a placene babizny-oganizatorky pojedou s parchanty na chatu V zaři ten trapny humbuk propukne znovu a orgasmus tyto paka ceka 17 listopadu a pak uz tu budou vanoce a BABIS ZEMAN a pani BENESOVA budou vladnout dal

4 hlasy

Pana prezidenta prosím do toho nezatahovat a JUDr. Benešovou taky ne. Ta už se dááávno postavila proti justiční mafii až z tohoměla polízanici a ta mafie je tam furt, protože by soudruh bureš a celá řada dalších musela už dávno bručet vedle Řepky :-)))

2 hlasy

Auditní zpráva EK se podobá udání Pirátů, které sepsala jejich advokátka
Dolejská a vyřízení nátlakově urgovali. Další udání do Bruselu poslala TI
s neobjektivním Ondráčkem – Babiš obcházel pravidla, jeho nenasytnost
způsobila Česku mezinárodní ostudu. Není to sice tak pravdivé, záludně
ale podporuje domněnky opozice : Babiš má střet zájmu,ovládá od 2017
dál holding Agrofert, nemá nárok na dotace jako všichni ostatní. Zpráva i
tvrdí, že v ČR je kontrola dotací nedostatečná.
Je to dlouhodobá situace,voličům hnutí ANO ale nevadí. Není totiž zatím
soudně prokázáno, že by Babiš porušil české či evropské zákony. Tedy klídek.
Kauza vůbec nezatěžují chod vlády, ani samotného premiéra. Nezabývají se ji.
Vadí už 1,5 roku vzteklé opozici,mstivým Pirátům,kteří se ji zabývají,oživují
za účelem dosažení vládní moci přes odstranění Babiše. Jejich střet zájmu,může
mít miliardové důsledky, jak známo z historie čes. zkorumpované společnosti.
Oponenti vytahují nové, zatím nepodložené, důkazy, teď např. neoprávněné
čerpání dotací, už 451 milionů. Takže burcují straší lidi, že oni zaplatí z daní.
Neskončí dokud neodstraní Babiše. Ten zatím řídí stát k prosperitě i k vyšší
životní úrovni, konečně už všech občanů..
V Bruselu jsou z udávání od Čechů už nešťastní. Udávají se nejvíce v Evropě.
Od opozice je to těžký střet zájmu o vládní moc. Nechtějí to nechat jen na
nezávislém soudním rozhodnutí- Snaží se ovlivnit justici svými projevy.
1) Proč se mlčelo tehdy o Jurečkovi z KDU, když měl stejný problém Byl
ministrem zemědělství a svoji zemědělskou firmu přepsal na manželku.
2)Vzhledem ke střetu zájmu opozičních stran, by politici, do závěrečného
soudního rozhodnutí, neměli zasahovat do kauzy svými účelovými projevy.
Např. Pospíšil z TOP, „Babiš by měl skončit ve funkci premiéra a odejít z
veřejného života“. Je aktivní na demonstracích, aktivizování umělců.
Hlavním účelem je ale jeho skomírající strana, která by tím měla šanci na
přežití. A další strany postižené nízkým počtem preferencí jako STAN.
Korektní je vyčkat na konečné vyjádření kompetentních orgánu, ne politiků,
kteří jen chtějí destabilizovat chod státu, vlády v čele s premiérem Babišem.

Jistě, Babiš musí mít jistý dozor, co se děje s jeho bývalým majetkem, aby to
neskončilo jako u senátora Václava Fischera, kterému cestovku zruinovali.
To by zlomyslníci přáli i Babišovi. Fischer z Německa se dosud s Českém
soudí a Česko oprávněně nemá rád. Velká osobnost Babiš zatím všechny
ty ústrky a útoky hanebné brutální opozice odolává. Zatímco Babiš přehnaně
kontrolován, ostatní padouši si v závětří přikrádají dál. Opozice spokojena.

10 hlasů

Tak až se vám Babiše podaří shodit do stoupy, chci vidět, jak místo něj přijde někde lepší, hahaha! Vždyť se na to podívejte až do roku 1918, jaké kreatury, jedna vedle druhé, nám vládly. Jak se to zhoršovalo a zhoršovalo. Z tohoto národa nic lepšího nevzejde, než babiš, práskač a zloděj. Že je Babiš všechno, no tak máme toho premiéra sice Slováka, ale kompletního českého lumpa.

0 hlasů

Jaké kreatury?Do roku 1918 jsme měli císařpána.Asi to nebylo nejlepší,nicméně prababička tvrdila,že bylo dobře.

0 hlasů

bures neni slovak,ale semita zid,nahodou rozeny na slovensku.takze to neni ani indoevropan nebo beloch,vubec uz ne Slovan nebo Cech,Moravak,ze ano.esteticky-lepsi je se nechat okrast rodilym Cechem,kdyz uz.treba okamurou,ne?soukupem?aspon zustane vetsi peniz doma.

0 hlasů

Chtělo by to osvětu.STBák byl ZAMĚSTNANEC
Státní tajné bezpečnosti!

4 hlasy

Woe a co s tím, jeden z amerických prezidentů byl pro změnu ředitelem CIA.

4 hlasy

No a co je mi do americkýho prezidenta??! Já žiju tady v Česku a nepotřebuju , aby to tady řídil ňákej slovenskej podvodník Bureš

3 hlasy

Problém bude, že on podvodník není. To se jen někdo snaží protlačit. Zatím se žádnej podvod prokázat nepovedlo. Dokonce se už nepíše ani o Čapím hnízdě - což byl podvod tisíciletí, že jo....jen se ho jaksi nepovedlo právně zakotvit.

1 hlas

Není jen podvodník, ale i zloděj. A podvod a zlodějina s Čapím hnízdem je u státního zástupce - takže se nebojte, že se o tom podvodu už mluvit nebude. Jedná se pouze o skutečnost, že se události hromadí a přibývají další podvody a zlodějiny. Takže, vyčkejte času,....

1 hlas

Zloděj...? Šmankote... A co ukradl...?

1 hlas

Tak když osvětu, tak osvětu: V roce 1989 pode kriminologických odhadů bylo 95% národa namočeno v majetkové trestné činnosti, ať už latentní nebo otevřené (a vynechejme nyní, proč tomu tak bylo), takže byli zvyklí všichni krást a kradli dobře a všechno a všichni, a 85% národa byla namočeno s bolševikem. KSČM je v tomto nárůdku pořád parlamentní strana! Tak co tu dneska řveme, že Babiš je estébák? Se podívejme na sebe.Myslím obecně, aby se toho zase nějaký slabodušší jedinec nechytil konkrétně na sebe.

2 hlasy

Myslím, že máte pravdu a asi budu ten "slaboduchý jedinec". Proto je každý naštvaný na mě, kvůli odchodu ze země v 1968. Věc naprosto normální už v té době, vycestovat a usadit se v jiné zemi, nenachází pochopení v Česku. Je to proto, že jsem si mohl zachovat rovnou páteř a nejen se nikdy nemusel namočit do spolupráce se zločinným režimem, ale ani jsem se, na rozdíl od většiny z vás, nemusel morálně prostituovat - podepisovat různá svinstva, chodit do průvodů etc. To , že existují lidé s dobrým svědomím, přivádí do varu skoro všechny mé nynější spoluobčany. Je mi jich všech upřímně líto a do jisté míry je i chápu. Na rozdíl od většiny, usínám v klidu.

0 hlasů

Já jsem si to dovedl přiznat a spím klidně taky. Slaboduchého jedince jste evidentně nepochopil.

1 hlas

kriminologickym " odhadum ",zvlast od " expertu " bych neveril.FAKE NEWS.dejte FAKTA.take neverim,ze bylo tolik naroda namoceno s komousi.tydle cisla se hodi tak nejspis na federaci opci zidofskych a stareho trumberu rychetskyho,to jo.ok,junyjora,czerta&spol.

0 hlasů

Tak na tuhletu vaši "prapodivnou" osvětu jsem rád ,že vám mohu sdělit, že v té době ani já ani moji v té době ještě žijící rodiče jsme byli součástí těch 5% repektive 15% českého národa a takových bylo hodně.... Takže asi tak...

2 hlasy

Ano, Američtí vojáci postupující Německem v roce 1945 taky říkali, že nikde, kam přišli, nenarazili v tom Německu na žádného nacistu. Přesně tyto reakce jsem čekal. Jak jste celá rodina nikdy nekradli. Ještě tu u Budulínkovi, prosím! Jak jste nebyli nikdo v pionýru, jiskřičkách, SSM. Naše třída o 33 lidech na školních fotkách celá v pionýrských mundurech. Vaše jistě ne, že? Ich bin keine nazist!!!!

1 hlas

Jasně potichu rodiče výrazně nesouhlasili.:)))

0 hlasů

no a vy ptáku bendo jste v tý době dělal co?? jak jste bojoval proti komoušům?? vaše jméno je zcela neznámé, takže jste asi ani nepopíjel s partou " disidentů" za západoněmecký marky- vy bojovníku proti komunismu!!

0 hlasů

Jó milion chvilek na Václaváku a Staromáku v únoru 1948 taky řvalo na Beneše DEMIS I! DEMISI ! za vydatné podpory kováckých lidových milicí.Pak jsme se čtyřicet let nevyhrabali z komunistického marastu.Teď tady jejich pohrobci znovu vyřvávají DEMISI ! DEMISI ! a chtějí zatočit s komunisty, které tenkrát přivedli k moci.

4 hlasy

Pane Dosoudil, Beneš se s bolševikem a jeho myšlením spřáhnul již dávno před druhou válkou a během ní znovu, především on nás komunistům vydal. Bylo by potřeba si tu historii přečíst trolinku. Podívejte se na jeho názory na SSSR a ten režim.

0 hlasů

Milé Stýblo,zkuste si alespoň nalistovat na Googlu fotografie zaplněných pražských náměstí s pochody ozbrojených Lidových milicí než začnete popírat, co jsem napsal výše.Řvoucí pražské davy DEMISI DEMISI ! naleznete na zvukových záznamech té doby.Pod tímto nátlakem Beneš se svojí vládou rezignoval,takže to nesvádějte na nějaké Benešovo rusofilství.S komunisty se nedokázal vyrovnat posera Havel a proto je dnes máme v parlamentu.Zkuste tato fakta popřít, než někoho začnete poučovat.

1 hlas

pochybuji,ze se rezim v sssr a tamni semiti zidi ptali benese na cokoliv.ti a americti semiti zidi jako alger hiss,harry dexter white a harry hopkins-spioni pro sssr- nas dodali na jalte do sfery influence sssr.bez debaty.

0 hlasů

Ty chcípáky z Milionu kapek septiku,zmlátit/pořádně/ a nahnat do montoven,co zde vybudovali zaprodanci ODS,topáci,lidovci za 30 let

6 hlasů

Stále více se setkávám s názorem, že "Prahu" je třeba oplotit a "pražáky nepouštět mezi normální lidi.

7 hlasů

Jaasněěěě- jsem pro... Prahu oplotit, aspoň sem nebudou vpuštěni ti bůhví odkud svážení demonstranti , vy chytrolíne... My Pražácííí v tomdletom " nejedem"...

0 hlasů

Tak se nám v Práglu zase dává zítra dohromady Milionový chlívek na Václaváku.To zas bude pro přítomné ubožáky pěkné dostaveníčko anás venkovany to ani nevzruší a hlavně si vyslechnou zase nějaké vyblitiny od chytráků,kteří by rádi ovládli koryto a ono to nějak drhne.

5 hlasů

tady to mate,kdyz volite cizaky,zlodeje a semity zidy.lze to,krade.a chce to delat masaryka.

1 hlas

Hromadná seance nenávisti na pokračování. Fakt divný lidi. Proč nepožadujou předčasný volby? Protože by Babiš znovu vyhrál. Měli byste vybrat, jestli chcete za předsedu vlády schopnýho manažera, nebo morální autoritu. Obojí totiž mít nemůžete.

14 hlasů

Nechápu.Všichni se vymezují proti zlodějům,Kalouska by už neočistil ani Bůh,ale Babiše bráníte do roztrhání těla.Já nechci předjímat,ale co uděláte,bude-li muset (tedy my všichni)zaplatit?Postavíte mu pomník?Mimochodem,znám plno schopných manažerů bez škraloupů.A proč myslíte,že je Babiš schopný manažer?Zatím tady vládla ČSSD,Babiš se zapojit nestačil,a asi nestačí,protože ČSSD už všechno roztočila.Ale schopný manažer by s tím zatočil.

0 hlasů

A to jako proč? Schopný manažer podle vás musí být morálně pokleslý gauner, něco jako Babiš? A morální autorita se u schopných manažerů nedá očekávat, protože řízení nějaké firmy je podle vás špinavá práce, kde účel světí prostředky?
Proč bychom měli mít tak nízké požadavky na vedoucího představitele státu?

3 hlasy

Rád bych slyšel alespoň jedno jméno, kdo by vyhovoval. Osobně bych navrhoval bývalého poslance Laudáta.

0 hlasů

Ty kastráte a jednokulčáku,zítra Vás jako dobytek dovezou do Prahy,pro tebe to má jediný význam,že ti buď prdel natrhnou,nebo prokopnou

1 hlas

Meleš kraviny šmejde, jdi demonstrovat.

1 hlas

Už jste viděl, aby z toxického hnoje rostly orchideje? My máme přesně takového lumpa, jaký jsme národ sami.

0 hlasů

Tak Babiš jistě představuje produkt toxického hnoje. Ale nelze tvrdit, že 100% občanů jsou stejní špinavci, pár orchidejí jistě najdeme. Jinak jsme ztraceni a nemáme v co věřit.

0 hlasů

Protože nemáme lepší výběr. Babiš je první předseda vlády, který DĚLÁ populistickou politiku. Tzn.že dělá to, co si veřejnost přála a přeje.
Alternativy jsou známé: ODS, ČSSD, KDU-ČSL, TOP09 - to opravdu někdo chce? Rozkrádání veřejných prostředků jde zmíněným stranám skvěle. Bohužel, nic jiného.

7 hlasů

Chápu to tak,že Babiš je svatý.Ovšem pak nechápu,proč jsou ty demonstrace.

0 hlasů

ano souhlas- rozkrádání jim jde sqwjele, ale na Bureše jste tak nějak pozapomněl, nemyslíte??

1 hlas

A co je s Burešem? Nějaké přezdívka ze spisů stb, no a co má být? Doložte poškozené osoby jednáním agenta Bureše. Jistě jich bude řada a jistě se rády přiživí na všeobecné nenávisti :-)

1 hlas

ano souhlas- rozkrádání jim jde sqwjele, ale na Bureše jste tak nějak pozapomněl, nemyslíte??

1 hlas

Praha Václavák úterý 18.30 hod.

Občané, přijďte říct, co si myslíte o dotačním parazitovi a StBáku Babiši.
Není to zbytečné, Evropa nás sleduje. Volby jsou sice až za dva roky, ale pokud docílíme ostrakizaci Babiše v Evropě, má to všechno smysl.
Bude nás tentokrát 100 tisíc?

3 hlasy

emane, jste směšní šašci. Mlčící většina na vás pražáky sere. Jste nepotřební příživníci, kteří se bojí o svá koryta a majeteček, který jste si nakradli za vlád havloidní žumpy. Tak ať se tam zítra nepo-serete.

4 hlasy

Bacigádlo proč lžeš,radio Jerevan hlásilo, že tam bude 2 miolionový průvod .

1 hlas

Skauti „zdraví“ StBáka Babiše, viz odkaz

www.youtube.com/watch?v=EKsqCGbbLOQ

Bureš už může jít bez obav jen do domovů důchodců, všude jinde je pro smích nebo ho lidé nenávidí.

2 hlasy

Hlavně aby jste Bučigalo ty růžovoučké "hosicky" nezneužívali! Kantoři, důchodci, hasiči a spol. se taky smějí. Jedněm se zvýšil plat, a druhým důchody. Zatímco za vlády Tupohlávka a Kradouska dostali přidáno k důchoddu v průměru 40 kč.

2 hlasy

Debílku,požádej ošetřovatele o změnu medikamentů,rovněž i o to,aby na tebe hodili síť

0 hlasů

Venkované zdraví troubu Bacigalu do Bohnic.

2 hlasy

Nezlobte se na Pražáky! V Praze žije přes milion lidí,
kteří nedemonstrují!

8 hlasů

na 1.maje demonstrovali fsickni.jo,bejvavalo.

1 hlas

Manifestovali. Ho.no pamatujete...

1 hlas

tak demonstrovali na 7.listopadu.

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 15/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov